سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ دیدار کیومرث هاشمی با رئیس فدراسیون جهانی کشتی

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ دیدار کیومرث هاشمی با رئیس فدراسیون جهانی کشتی
رییس کمیته ملی المپیک در نشست با نناد لالویچ رییس اتحادیه جهانی کشتی که در خلال بازیهای المپیک رو انجام شد، در خصوص مسایل داوری، مشکلات دوپینگ و توسعه کشتی گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، کیومرث هاشمی در این دیدار با اشاره به تجربیات تلخ و ناخوشایند گذشته در برنامه ریزی پشت پرده داوری و اولین حضور نناد لالوویچ در المپیک به عنوان رییس اتحادیه جهانی ابراز امیدواری کرد تا با توجه به برنامه ریزی مدیریتی کنونی وضعیت داوری بهتر شود.

لالویچ در پاسخ به هاشمی گفت: دو نکته در موضوع داوری در دستور کار قرار گرفته است. اول این که با تدوین دستورالعمل مشخص بهترین ها برای المپیک انتخاب شده اند و در فرآیند انتخاب و پس از آن به طور دقیق مورد ارزیابی قرار می گیرند.

دوم این که با تشدید اقدامات انضباطی، داوران می دانند که عکس العمل به موارد انضباطی فقط به صدور دستورالعمل خلاصه نمی شود، بلکه هر حرکت نادرستی به طور ملموس مجازاتی در پی خواهد داشت. لذا امید است این دو اقدام ، داوری این دوره از رقابت های کشتی را بهتر کند.

کیومرث هاشمی در ادامه با تاکید بر استفاده از افراد تاثیرگذار و توانا در بدنه اتحادیه جهانی اظهار داشت: اعضای هیات رییسه اتحادیه جهانی باید از بین کسانی انتخاب شوند که بتوان به آنها تکیه کرد نه افرادی که در پس پرده برای تسلط بر امور مدیریتی از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

لالویچ هم در این باره به هاشمی پاسخ داد: در انتخابات سپتامبر اتحادیه جهانی در فرانسه قطعا افرادی به هیات رییسه راه خواهند یافت که بتوانند با ظرفیت های فنی و سازمانی یاری گر و بازوی اتحادیه جهانی باشند. جامعه کشتی ایران هم امروز با حضور رسول خادم در راس فدراسیون، پناهگاه اتحادیه جهانی است و ما از هر جهت روی فدراسیون کشتی ایران که در زمینه فنی و برنامه ریزی و سازمانی توسعه کشتی در سطح بین المللی به ما  کمک کرده است حساب می کنیم.

وی در خصوص چالش دوپینگ و ضرورت دور نگهداشتن کشتی از جنجال های آن گفت:خوشبختانه کشتی تا حد ممکن از جنجال های دوپینگ دور نگه داشته شده است و برنامه ریزی اتحادیه جهانی با نظارت دقیق ادامه می یابد.

۱۹ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۹:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.