سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ قادر میزبانی تایم تریل را رکاب خواهد زد

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ قادر میزبانی تایم تریل را رکاب خواهد زد
قادر میزبانی مسابقه تایم تریل انفرادی جاده المپیک 2016 ریو را رکاب خواهد زد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران به نقل از سایت فدراسیون دوچرخه سواری؛ طی آخرین تماس با سرمربی تیم ملی در ریو قادر میزبانی به عنوان رکابزن ایران در مسابقه استقامت جاده المپیک 2016 به مسئولین برگزاری معرفی خواهد شد .

مصطفی چایچی سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری ایران در این باره گفت : قبل از اعزام تیم ملی به ریو آروین معظمی گودرزی به عنوان نماینده ایران در مسابقه تایم تریل معرفی شده بود اما همانطور که مقرر شده بود، نماینده ایران در رشته تایم تریل بعد از رسیدن تیم ملی به ریو و انجام تمرینات در مسیر مسابقه مشخص می شود، قادر میزبانی بعد از انجام تمرینات به عنوان رکابزن ایران در رشته تایم تریل انتخاب شد.

وی ادامه داد: بعد از سانحه ای که برای میزبانی در مسابقه استقامت به وجود آمد، حضور او در مسابقه تایم تریل در هاله ای از ابهام قرار گرفت ولی با بهبود وضعیت جسمانی وی و انجام تمرینات خوبی که در مسیر مسابقه صورت گرفت، حضور میزبانی در مسابقه تایم تریل انفرادی جاده قطعی است و در جلسه فنی مسابقات به مسئولین برگزار کننده اعلام خواهد شد .

مسابقه تایم انفرادی با شرکت 37 ورزشکار از 29 کشور در منطقه پونتال روز چهارشنبه 20 مردادماه ساعت 10 به وقت محلی و 18 به وقت تهران برگزار خواهد شد.

این مسابقه به مسافت 54.7 کیلومتر خواهد بود.

۱۹ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۶:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.