رییس انجمن فوتبال نابینایان برای کسب سهمیه رقابتهای جهانی به ترکیه می رویم

رئیس انجمن فوتبال 5 نفره نابینایان گفت: سومین دوره رقابت های قهرمانی آسیا که آذر ماه در توکیو ژاپن برگزار می شود حکم مسابقات انتخابی جام جهانی را دارد و ما برای کسب سهمیه گام به این رقابت ها خواهیم گذاشت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛مجید نورایی پور با بیان این مطلب اظهار داشت: چین به عنوان قهرمان پارالمپیک پکن و قهرمان جهان در سال 2006، کره جنوبی به عنوان یکی از قدرت های آسیا و ژاپن که از امتیاز میزبانی نیزسود می برد به عنوان تیم چهارم جهان از رقیبان اصلی تیم ملی ایران به شمار می آیند که به عقیده من توانایی شکست هر سه حریف پرقدرت خود را داریم چرا که این قدرت و انگیزه را می توان در اردوهای تمرینی نزد تک تک بازیکنان مشاهده کرد.
وی افزود: در دوره قبل ما با کره مساوی کردیم و 2 بار هم ژاپن را شکست بردیم و مقابل چین هم حریف دست و پا بسته ای نبودیم، پس می توانیم از سد آنها عبور کنیم.
نورایی پور در خصوص نحوه آماده سازی تیم ملی فوتبال نابینایان تصریح کرد: ما قبل از حضور در ژاپن 8 مرحله اردویی را پیش بینی کرده ایم که تا کنون 5 مرحله آن را پشت سر گذاشته ایم و قرار است برای محک جدی نفرات تیم یک اردوی 10 روزه در کشور ترکیه برگزار کنیم که انجام 2 بازی تدارکاتی با تیم ملی این کشور هم در دستور کار قرار دارد.
او اضافه کرد: ترکیه تیم پنجم اروپا است و از قدرت های مطرح این قاره به شمار می آید و بازی با این تیم می تواند عیار تیم ملی را مشخص کند که قطعاً کادر فنی از این 2 بازی دوستانه بهترین بهره را خواهد برد.

  
ر

۱۹ آبان ۱۳۸۸ ۱۳:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.