سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ داورزنی: ورود تیم ملی به حاشیه جز لطمه نتیجه دیگری ندارد

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ داورزنی: ورود تیم ملی به حاشیه جز لطمه نتیجه دیگری ندارد
رئیس فدراسیون والیبال تأکید کرد، ورود تیم ملی والیبال به حاشیه جز لطمه نتیجه دیگری نخواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال با بیان این مطلب که لوزانو توقع دارد فدراسیون، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش توجه بیشتری به تیم ملی والیبال که تنها رشته تیمی ایران در المپیک است، داشته باشند، گفت: یک نگرانی وی از بابت آنالیزور بود. لوزانو نگران بود که مبادا آنالیزور نیاید که البته مشکل حل شد.
وی در این رابطه ادامه داد: مشکل دیگر لباس بود که آنهم حل شد. قرار بود تیم ملی از البسه کمیته ملی المپیک استفاده کند که بیشتر از دو تی‌شرت نداشت، از طرفی به‌صورت کلی در حوزه تخصصی تیم‌ها لباس خود را می‌پوشند. در نهایت این مشکل هم حل شد و قرار شد ما از البسه تخصصی خود استفاده کنیم.
داورزنی در مورد غیبت سه عضو تیم ملی والیبال در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک 2016 نیز گفت: البته اگر قرار بر حضور یک تیم است باید همه اعضای آن حضور داشته باشند اما از طرفی اجباری در این موضوع نیست. چه بسا یکسری ورزشکاران ما هم به‌دلیل رقابت‌هایی که در روز بعد از افتتاحیه داشتند، غایب بودند. در هر صورت این بحث تمام شده و نباید به آن پرداخته شود.
رئیس فدراسیون والیبال تأکید کرد: باید توجه داشت که حضور تیم ملی والیبال در المپیک برای چه هدفی است. انتظار این است که بازیکنان با تمرکز و آرامش نمایش خوبی داشته باشند. باید همه کمک کنیم تا تیم تمرکز خود را داشته باشد و فقط به دیدارهای خود فکر کند.
وی با بیان این مطلب که نه کادر فنی و نه بازیکنان نباید دیگر به موضوع رژه و لباس فکر کنند و از آن حرفی بزنند، یادآور شد: والیبال بعد از 52 سال المپیکی شده است. با این شرایط ورود تیم ملی به حاشیه جز لطمه نتیجه دیگری ندارد.
۱۸ اَمرداد ۱۳۹۵ ۰۹:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.