رئیس فدراسیون تیروکمان:درخشش کمانداران ایران آسیایی ها را شگفت زده کرده بود

رئیس فدراسیون تیروکمان:درخشش کمانداران ایران آسیایی ها را شگفت زده کرده بود
نتایج تیم ملی تیروکمان در بازیهای داخل سالن برای ما غیر قابل تصور بود بطوریکه حتی دیگر کشروهای آسیایی هم متعجب شده بودند.

کریم صفایی، رئیس فدراسیون تیروکمان در خصوص نتاج کمانداران در بازیهای داخل سالن آسیا به سایت کمیته ملی المپیک گفت:ما در ابتدا تنها بر روی کسب چهار مدال آنهم در مجموع حساب می کردیم ولی آمادگی ملی پوشان ما باعث شد تا فراتر از انتظار ظاهر شوند بطوریکه هم در کامپوند که جزو تیمهای مطرح آسیا هستیم و هم در ریکرو مدال گرفتیم.
وی ادامه داد:ما قبل از اعزام حتی نفراتی را که نتوانستند در ترکیب تیم قرار گیرند را با اهدا پاداش ریالی از اینکه تا آخرین لحظه در کنار تیم بودند تقدیر کردیم از طرفی اردوهای ما هم به نو مطلوبی برگزار شد تا کمانداران ما با حداکثرآرامش خاطر راهی این رقابتها شوند.
صفایی در خصوص تاثیر لیگ داخل سالن در موفقیت کمانداران ما در ویتنام گفت:ایران تنها کشوری است که مسابقات لیگ تیروکمان داخل سالن دارد همین امر باعث شد تا نمایندگان ما بتوانتد با بهترین نتایج باز گردند چون بارها درمسابقات داخل سالن شرکت کرده بوند از طرفی عدم موفقیت تیم ملی ما در مسابقات قبلی و مشکلات پیش آمده باعث شد تا بچه ها این بازیها را جدی بگیرند.
رئیس فدراسیون تیروکمان در پایان تصریح کرد:هدف ما تکرار همین موفقیت  در گوانگجو ست چرا که توانایی این کار راداریم ولی برای اجرای موفقیت آمیز هر طرح و برنامه ای باید بودجه داست که متاسفانه این فدراسیون هنوز با کمبود بودحه مواجه است و مسئولان باید بیشتر در این زمینه یاریگر فدراسیونهای هزینه بر و پرمدالی  همچون تیروکمان باشند.

۱۹ آبان ۱۳۸۸ ۱۲:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.