کشتی آزاد ایران با 5طلا و 2 برنز قهرمان آسیا شد

کشتی آزاد ایران با 5طلا و 2 برنز قهرمان آسیا شد
تیم ملی کشتی آزاد ایران با کسب 5 مدال طلا و دو برنز به مقام قهرمانی بیست و دومین دوره رقابت های کشتی آزاد آسیا دست یافت .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛تیم ملی کشتی آزاد ایران پس از کسب 1 طلا و 2 برنز در روز نخست مسابقات کشتی قهرمانی آسیاامروز نیز در ادامه رقابت ها در 4وزن 4 مدال طلا کسب کرد تا با 66 امتیازمقتدرانه قهرمان آسیا شود.
 در ادامه رقابتهای فوق که در شهر پاتایای تایلند برگزار شد عصر امروز و در فینال رقابت ها صادق گودرزی در وزن 74 کیلوگرم در مبارزه پایانی دو بر صفر بر عبدالحکیم شاپیف از قزاقستان پیروز شد تا اولین قهرمانی آسیایی خود را جشن بگیرد .
در فینال وزن 85 کیلوگرم احسان لشگری سانگ لی از کره جنوبی را ضربه فنی کرد تا سومین مدال طلای کاروان کشتی را رقم بزند . سعید ابراهیمی در وزن 96 کیلو نیز حریف مغولی  را در دو تایم شکست داد تا به مدال طلا برسد و سرانجام فردین معصومی کاپیتان تیم ملی کشتی که با پیروزی بر مراد موتالیموف قزاق و دارنده مدال برنز المپیک طلای خود را مسجل کرده بود در مبارزه آخر جین نام کیونگ از کره جنوبی را براحتی شکست داد تا به کسب مدال طلا برای پنجمین بار پرچم پر افتخار کشورمان را در سالن مسابقات به اهتزاز در آورد.
شایان ذکر است: مهدی تقوی در وزن 66 کیلو گرم (طلا ) حسن رحیمی در 55 و مسعود اسماعیل پور در 60 کیلوگرم (برنز)مدال آوران روز نخست رقابت ها برای ایران بودند.

۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۸ ۱۶:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.