سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ شاگردان لوزانو المپیک را با شکست آغاز کردند

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ شاگردان لوزانو المپیک را با شکست آغاز کردند
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در سالن ماراکانا به مصاف آرژانتین رفت و نتیجه را 3 بر صفر واگذار کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، تیم ایران با نتایج 25 بر 23 ، 26 بر 24 و 25 بر 18 مقابل آرژانتین شکست خورد. 

رائول لوزانو با ترکیب سعید معروف، عادل غلامی، سید محمد موسوی، شهرام محمودی، حمزه زرینی،میلاد عبادی پور و مهدی مرندی این دیدار را آغاز کرد.

امتیازهای ست نخست پایاپای بین دو تیم تقسیم شد اما در اواسط ست آرژانتین تا چهار امتیاز پیش افتاد. در ادامه بازی بازیکنان ایران نتیجه را به تساوی در عدد ٢٣ رساندند ولی در نهایت ٢٥ بر ٢٣ ست نخست را در بازی نزدیک واگذار کردند.

ست دوم با دو امتیاز آرژانتین آغاز شد و روند بهتر این تیم تا جایی ادامه داشت که در نتیجه ٦ بر ٢ لوزانو وقت استراحت گرفت و شاگردان او در تعقیب حریف با یک یا دو امتیاز عقب تر ماندند تا بالاخره در امتیاز ١٦ از والیبالیست های آرژانتین پیش افتادند. سپس امتیاز های آخر این ست پایاپای پیش رفت تا در نهایت با آبشار برتر حریف، ایران دومین ست بازی را ٢٦ بر ٢٤ مغلوب شود.

ایران در این ست دوبار درخواست ویدیو چک با اعتراض به تصمیم داور داد که هر دو بار مشخص شد، امتیاز به درستی به آرژانتین داده شده است.

بر خلاف دو ست قبل، این وقت از بازی با امتیاز برتری ایران آغاز شد، در حالی که آنها تا امتیاز هشتم تیم برتر زمین بودند کار در این امتیاز به تساوی رسید و لوزانو وقت استراحت درخواست داد. تیم ایران بیشتر در دریافت ها دچار اشتباه می شد و دفاع خوبی ارایه نکرد.تیم ولاسکو با شناخت خوب این سرمربی از ایران ست سوم را در نهایت ٢٥ بر  ١٨ به سود خود تمام کرد.

در این بازی نوید مشجری آنالیزور تیم ملی با آدی کارت سیار توانست در کنار زمین حضور داشته باشد.همچنین تعداد قابل توجهی تماشاگر ایرانی برای حمایت از تیم ملی کشورمان در سالن ماراکانا حضور داشتند.

کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک، سیدمناف هاشمی معاون مالی وزارت ورزش، نصرالله سجادی معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی، محمد علی شجاعی خزانه دار کمیته ملی المپیک و رییس فدراسیون تیر اندازی با کمان، غلامرضا امینی رییس فدراسیون قایقرانی و کاوه مهرابی عضو ایرانی IOC در استادیوم حضور داشتند.

تیم ایران در بازی بعدی خود از ساعت ٠٠:٣٠ بامداد چهارشنبه به وقت تهران برابر لهستان قرار می گیرد. کوبا، مصر و روسیه حریفان بعدی ایران در این رقابت ها هستند.
۱۸ اَمرداد ۱۳۹۵ ۰۷:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.