سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ سرپرست کاروان ایران: آنالیزور والیبال تمام وقت در کنار ملی پوشان است

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ سرپرست کاروان ایران: آنالیزور والیبال تمام وقت در کنار ملی پوشان است
سرپرست کاروان ایران در المپیک تابستانی 2016 ریو اعلام کرد که آنالیزور تیم ملی والیبال تمام وقت در دهکده و کنار ملی پوشان بوده است و درمسابقات نیز حضور خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، اصغر رحیمی سرپرست کاروان ورزشی ایران در المپیک 2016 ریو در خصوص صحبت های مطرح شده سرمربی تیم ملی والیبال خاطرنشان کرد: خوشبختانه هیچ مشکلی در خصوص سازماندهی کاروان نداشته و نداریم. فکر می کنم منظور لوزانو بیشتر مربوط به مشکلات دهکده و میزبان باشد.

وی ادامه داد: ما همانند تمام کشورهای دنیا باید کاروانی منظم و هماهنگ داشته باشیم که به همین دلیل هم اعلام کرده ایم، همه اعضای کاروان از لباس های ورزشی آبی رنگ منقش به نام ایران استفاده کنند. بحث سرمربی تیم ملی والیبال در خصوص اینکه روزی دوبار با این لباس ها تمرین می کنند، کمی عجیب است چرا که هیچ رشته ای با گرمکن و لباس گرم ورزشی تمرین نمی کند و هر رشته مطابق با ماهیت آن ورزش لباس مخصوص تمرین دارد.

رحیمی یادآور شد: تمامی امکانات و همچنین مشکلات دهکده مشترک و برای تمام تیم هاست. این بدان معناست که هم امکانات رفاهی و هم مشکلاتی مانند شلوغ بودن صف لباسشویی مختص تمام تیم ها و کشورهاست. هر کسی که تجربه المپیک و اسکان در دهکده بازیها را داشته، می داند که در اینجا تیم آمریکا و چین با تیم های جیبوتی و گابون هیچ تفاوتی ندارند.

سرپرست کاروان ورزشی ایران در المپیک 2016 ریو به صحبتهای لوزانو در خصوص غیبت آنالیزور در کنار تیم اشاره کرد و گفت: دو ماه پیش و با هماهنگی شخص رئیس فدراسیون والیبال و با توجه به محدودیت برای صدور کارت اعضای کادر فنی تیمها مقرر شد تا فقط محل اسکان آنالیزور تیم ملی خارج از دهکده باشد اما تمامی هماهنگی های لازم برای حضور وی در دهکده و بازیها فراهم شد.

وی ادامه داد: طبق وعده، آنالیزور تیم ملی والیبال به صورت تمام وقت در دهکده و تمرینات کنار کادر فنی و ملی پوشان حضور داشته و در مسابقات نیز با آی دی کارت موقت به راحتی حضور می یابد. موضوع اینجاست که تاکنون مسابقه ای برگزار نشده که آنالیزور تیم ملی در آن غیبت داشته باشد.

رحیمی در پایان در خصوص نفرات حاضر در رژه نیز گفت: طبق تصمیم کادر سرپرستی مقرر شد تمام نفراتی که در رژه نیستند، بلیت حضور در افتتاحیه را دریافت کنند که طبق همین تصمیم به تمام افراد بلیط ارائه شد. برخی مثل لوزانو آمدند و برخی دیگر هم تشخیص دادند که به ورزشگاه نیایند.

۱۷ اَمرداد ۱۳۹۵ ۲۰:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.