سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ گلنوش سبقت‌الهی: هنگام مسابقه درگیر مشکل ذهنی شدم

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ گلنوش سبقت‌الهی:  هنگام مسابقه درگیر مشکل ذهنی شدم
تیراندازی تپانچه ١٠ متر ایران گفت: تیراندازی تپانچه ١٠ متر ایران توانایی حضور در فینال المپیک را دارد و حتی من خودم را هم در این حد می‌دیدم اما مشکلات ذهنی من باعث شد از رسیدن به فینال باز بمانم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، گلنوش سبقت‌الهی که برای نخستین بار تیراندازی ایران را صاحب سهمیه تپانچه ١٠ متر بانوان کرد، پس از اتمام رقابت های خود در این بخش از بازی ها که با ناکامی از صعود به فینال همراه بود، اظهارداشت: اینجا المپیک است و من هیچ تحربه‌ای از حضور در آن ندارم اما با این حال نشان دادم که می‌توانم.

وی با اشاره به تمریناتی که برای حضور در المپیک داشت، ادامه داد: من حداکثر تلاش خود را برای آماده شدن داشتم و از این بابت خوشحالم. ناراحتم که چرا به فینال نرسیدم اما ناراحت نیستم از اینکه ای کاش بیشتر تمرین می‌کردم و آماده‌تر می‌شدم، چون تمام تلاش را کردم.

تیرانداز المپیکی ایران با بیان این مطلب که تیراندازی تپانچه ١٠ متر ایران در این حد توانا است که تا در فینال المپیک نماینده داشته باشد، گفت: من حتی این توانایی را در خودم هم می‌دیدم اما ریزه‌ کاری‌هایی وجود دارد که باید برای نتیجه گیری بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. من مشکل ذهنی دارم که در ریو و به هنگام مسابقه هم درگیر آن شدم اگر این مشکلم حل شود قطعا بهتر می‌توانم نتیجه بگیرم.

سبقت اللهی در مورد مشکل ذهنی خود تصریح کرد: من رقابت‌هایم را خوب شروع می کنم و خوب تیر می زنم اما در ادامه به مشکل می‌خورم و نمی توانم خوب عمل کنم.

۱۷ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۸:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.