محمد علیپور: پیوستن بیس بال ، سافت بال و موج سواری به المپیک ، مسئولیت ما را مضاعف می کند

محمد علیپور: پیوستن بیس بال ، سافت بال و موج سواری به المپیک ، مسئولیت ما را مضاعف می کند
رییس فدراسیون انجمن های ورزشی با تاکید بر اینکه پیوستن سه رشته تحت پوشش این انجمن به بازیهای المپیک ، مسئولیت و رسالت ما را دوچندان می کند ، گفت : باید جدی تر از گذشته باشیم و برای حضور در این فستیوال بزرگ ورزشی دنیا ، آستین همت بالا بزنیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران و به نقل از سایت فدراسیون انجمن های ورزشی ؛ محمد علیپور رییس فدراسیون انجمن های ورزشی و عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ایران در این خصوص اظهار داشت : بتازگی پنج رشته به بازیهای المپیک اضافه شد که سه رشته آن شامل بیس بال ، سافت بال و موج سواری مربوط به ماست ، لذا باید با برنامه ریزی و تلاش بیشتر در راه اعتلای بیش از پیش این سه رشته بکوشیم .

وی افزود: این رشته ها به اضافه راگبی ، المپیکی هستند و طبعا باید حمایت ما بیشتر از گذشته باشد و انجمن های یادشده نیز در این مسیر اهتمام کنند .

علیپور در ادامه گفت : برای المپیکی شدن بیس بال و سافت بال ، سال گذشته نشستی با ریکاردو فراکری رییس جهانی این دو رشته در تهران داشتیم که خوشبختانه بسیار موثر بود و این چهره صاحب نام به همراه دیگر کشورهای عضو ، در این مسیر گامهای اساسی برداشت .

وی افزود: مقرر شده از المپیک آینده ( 2020 توکیو) بیس بال ، سافت بال و موج سواری به دیگر ورزشها اضافه شود ، ضمن اینکه راگبی از پیش جزو رشته های المپیکی بود. امید است که بتوانیم دست در دست هم و در پرتو تعامل و همگرایی راه را برای حضور ورزشکاران ایران در المپیک آینده هموار کنیم .

۱۷ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.