خسروی وفا:شاید به دلیل آنفلوانزا از حضور در مسابقات ایواز انصراف دهیم

خسروی وفا:شاید به دلیل آنفلوانزا از حضور در مسابقات ایواز انصراف دهیم
سیاست جایگزینی بازیکنان جوان به والیبال نشسته کمک می کند این رشته در آینده از نظر قهرمانان ورزشی دچار کمبود نشود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک با ابراز خرسندی از عملکرد تیم والیبال نشسته در رقابت های قهرمانی جوانان جهان اظهار داشت: سیاست کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون ورزش های معلولان بر این اساس است که پشتوانه سازی را در اولویت قرار دهد تا در سال های آینده دستمان به یکباره از قهرمان خالی شود.
وی افزود: ما در رشته های دو و میدانی، وزنه برداری و والیبال نشسته اقدام به کار زیربنایی کرده ایم و این سیاست به بار نشسته است. دو و میدانی جوانان ما در رقابت های سوییس و تونس به توفیق دست پیدا کردند. دو و میدانی کاران نوجوانان هم در رقابت های توکیو درخشش قابل توجهی داشتند. تیم وزنه برداری جوانان در رقابت های سال گذشته نیوجرسی آمریکا با 8 مدال طلا به کار خود پایان داد که این عملکرد قابل قبولی به حساب می آید. در والیبال نشسته به عنوان قهرمان دو دوره قبل در این رقابت ها شرکت کردیم و برای سومین بار، جام قهرمانی را بالای سر بردیم.
رئیس فدراسیون ورزش های معلولان با بیان اینکه سطح رقابت های مشهد بسیار بالا بود، افزود: آقای پی یر ون منین، رئیس فدراسیون جهانی والیبال نشسته ، در مشهد حضور داشت و عنوان کرد که سطح این رقابت ها نسبت به گذشته با رشد قابل ملاحظه ای همراه بوده است. ما دراین دوره از رقابت ها با دو هدف تکرار قهرمانی و برگزاری عالی رقابت ها شرکت کردیم و در هر دو بعد موفق بودیم.
خسروی وفا در پایان با بیان اینکه این احتمال وجود دارد کاروان ورزشی ایران به دلیل احتمال بروز بیماری آنفلوانزای نوع A از حضور در رقابت های آیواز انصراف دهد، گفت: در جلساتی که طی روزهای آتی با مسئولان پزشکی ذیربط برگزار خواهیم کرد، شرایط حضور در رقابت های جهانی آیواز(مسابقات قطع عضو و ویلچری) هندوستان در آذرماه را بررسی خواهیم کرد. سلامت ورزشکاران برای ما در اولویت قرار دارد. ما با توجه به اردوهای برگزار شده نسبت به مدال آوری ورزشکاران خود ایمان داریم اما سلامتی آنها برای ما ارجح است.

 

۱۹ آبان ۱۳۸۸ ۱۰:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.