اختصاص 4میلیاردتومان به دو استان اصفهان و خراسان رضوی ؛دکتر سعید لو: پروژه های عمرانی تا پایان آذر ماه پایان یابد

معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی در نشست مشترک با اعضای ستاد بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در پیگیری و دقت نظر بر حسن انجام اموربرای برگزاری هر چه بهتر این رقابتها تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از پایگاه خبری ورزش ایران٬ دکتر علی سعید لو با تاکید بر پیگیری کلیه امور توسط مدیران کل استانهای میزبان واعضای ستاد برگزاری بازی های کشورهای اسلامی ، خواستار به پایان رساندن پروژه های عمرانی ویژه این بازی ها تا پایان آذر ماه توسط شرکت توسعه ونگهداری اماکن ورزشی شد .
معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی گفت: تمام سالن ها و تجهیزات باید در این زمان برای مسابقات آماده شود تا ستاد برگزاری بتواند به طور آزمایشی برنامه هایی را به عنوان پیش برنامه برگزار نماید.
در این نشست مدیر کل تربیت بدنی اصفهان ضمن ارائه گزارشی آمادگی خود را برای میزبانی این رقابتها اعلام کردو گفت: تمامی سالنهایی که قرار است مسابقات در آنجا برگزار شود، آماده بهره برداری است و این استان آمادگی میزبانی را دارد .
وی گفت: نیروی انسانی کارآزموده و متبحر و ورزشگاه هایی در حد مسابقات جهانی وبین المللی ، آماده برگزاری این مسابقات می باشد.
وی گزارشی از اقدامات صورت گرفته و نشستهایی که با مسوولان وزارتخانه ها وارگانهای مختلف که به نوعی با این مسابقات درگیر هستند ارائه کرد.
در ادامه این نشست مدیر کل تربیت بدنی خراسان رضوی نیز گزارشی از عملکرد این استان ارائه کرد و آمادگی استان خود را در بخشهای نرم افزای و سخت افزاری اعلام کرد و گفت: میزبانی مسابقات جهانی جانبازان و معلولان محکی بود تا این استان توانمندی خود را به نمایش بگذارد وبتواند نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کند .
دکتر سعید لو معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی با توجه به مشکلات مالی این دواستان ، از افشار زاده دبیر کمیته ملی المپیک خواست تا 4 میلیارد تومان به دو استان اصفهان و خراسان رضوی اختصاص دهد.
مدیر کل تربیت بدنی استان تهران نیز گفت: پس از حضورم در اداره کل بررسی هایی انجام داده شدومشخص گردید که متاسفانه استان تهران در خصوص میزبانی به آمادگی صددرصد نرسیده است. وی افزود :اما تلاش می کنیم با همکاری شرکت توسعه ونگهداری اماکن ورزشی هرچه زودتر این نقایص را برطرف کنیم.
هادیانی نیز دراین نشست ضمن قدردانی از تعامل استانها با این شرکت گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص ساخت و تجهیز سالن های استانهای میزبان ارائه کرد و گفت: تمامی استانها تجهیز شده اند و تلاش خواهیم کردبا سرعت بیشترکارها را به پایان برسانیم.
همچنین شهنازی دبیر ستاد بازی های همبستگی کشورهای اسلامی و افشارزاده دبیر کمیته ملی المپیک به طور جداگانه گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کردند.
دکتر سعید لودرپایان از مسولان برگزاری این مسابقات خواست تا نشستی با کلیه وزرا یا مسوولان سازمانها و ارگانهایی که به نوعی می توانند در برگزاری هرچه بهتر این رقابتها نقش داشته باشند برگزار نمایند .
این نشست با حضور،معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان٬ مشاور رییس سازمان و سرپرست اداره کل روابط عمومی واموربین الملل ، دبیرکل کمیته ملی المپیک ، دبیر ستاد بازی های همبستگی کشورهای اسلامی مدیران کل تربیت بدنی استان های میزبان تهران ، اصفهان و خراسان رضوی ، مدیرکل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشیو رییس صندوق حمایت از قهرمانان ، برگزار شد.

۱۹ آبان ۱۳۸۸ ۰۹:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.