سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ محمدرضا براری: رنگ مدال برای من مهم است نه استارت لیست

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ محمدرضا براری: رنگ مدال برای من مهم است نه استارت لیست
وزنه بردار دسته 105 کیلوگرم ایران در خصوص اعلام استارت لیست دسته 105 کیلوگرم بازی های المپیک 2016 ریو، گفت: سعی دارم با زحمات زیادی که در اردوها کشیدم، مدال خوش رنگی را بدست بیاورم و به استارت لیست اهمیتی نمی دهم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون وزنه برداری؛ محمدرضا براری در خصوص آخرین تمرینات تیم ملی وزنه برداری کشور گفت: تمرینات با سرمربی گری سجاد انوشیروانی خیلی خوب پیش رفت و طبق برنامه ریزی قبلی کادر فنی آماده اعزام به برزیل محل برگزاری بازی های المپیک می شوم. 
وی درخصوص اعلام استارت لیست دسته 105 کیلوگرم رقابت های وزنه برداری المپیک تاکید کرد: همان طور که گفتم هدفم دستیابی به مدال خوش رنگ مدال المپیک است. با این که دراستارت لیست جایگاه خوبی ندارم ولی در گذشته و مسابقات بین المللی هم با این رکورد ورودی در گروه(A)  به مقامی شایسته در مسابقات دست یافته ام برهمین اساس هیچ اهمیتی به رتبه و جایگاهم در استارت لیست نمی دهم.
قهرمان آسیا در خصوص شناخت از حریفان خود تصریح کرد: از رقبای خود در دسته 105 کیلوگرم شناختی زیادی دارم. روسلان نورالدینف ازبک و مارتیروسیان ارمنستانی حریفان قدرتمندی در این وزن هستند. به جنگ این وزنه برداران عنوان دار می روم و ترسی از آنها ندارم.
۱۶ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۲:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.