سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ نشست خبری سرمربیان تیم‌های والیبال گروه " ب " برگزار شد

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ نشست خبری سرمربیان تیم‌های والیبال گروه " ب " برگزار شد
نشست خبری تیم‌های والیبال گروه ب در المپیک 2016 ریو روز گذشته و با حضور سرمربیان 6 تیم حاضر در این گروه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران و به نقل از فدراسیون والیبال، افتتاحیه بازی‌های المپیک 2016 شب گذشته در استادیوم ماراکانا برگزار شد و پیش از آن سرمربیان تیم‌های والیبال گروه ب در نشست خبری پیش از آغاز مسابقات شرکت‌کردند.

استفان آنتیگا مربی 40 ساله فرانسوی تبار لهستان با حضور در این نشست عنوان کرد: ما برای رسیدن به مسابقات المپیک از سد 3 انتخابی گذشتیم و خوشحال هستیم که بالاخره توانستیم موفق شویم اما این کافی نیست. امیدوارم بتوانیم به دومین طلای المپیک نیز دست یابیم.

لهستان که اولین طلای خود را در بازی های 1976 مونترال کسب کرده برای رسیدن به این بازی‌ها ابتدا در مسابقات جام جهانی سوم شد و نتوانست سهمیه المپیک را کسب کند. سپس در انتخابی اروپا فرصت دوم را نیز در برلین از دست داد تا سرانجام در توکیو به عنوان تیم اول مسابقات جشن حضور خود را در بازی های المپیک برپا کند.
ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال روسیه که در آخرین لحظات توانست تیم خود را به ریو برساند در جمع اصحاب رسانه عنوان کرد: از امروز تا دو هفته دیگر که در این مسابقات حضور داریم، روزهای سختی را در پیش رو خواهیم داشت. با این حال از این که در این بازی‌ها حاضر شده‌ایم واقعا خوشحالیم.
خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین که پیش از این نشست هم اظهارات جالبی درباره تیم خود کرده‌ بود، گفت: المپیک در رشته والیبال لحظات تاریخی زیادی را به چشم خواهد دید زیرا برای اولین بار است که تیم های بسیاری مدافع کسب مدال طلا هستند. همه بازی ها دشوار هستند ازاین رو راه برای هر گونه پیش بینی تنگ شده است. اولین هدف ما در اینجا راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی است.
رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ایران هم با حضور در این نشست از توان بالای بازیکنان خود برای حضور در جمع چهار تیم برتر گفت: ارائه یک بازی خوب برای ایران از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا این اولین بار است که پای ما به المپیک باز شده است. المپیک ریو برای من به عنوان کسی که آمریکای لاتینی است مهم و خاص بوده چون المپیک برای اولین بار در آمریکای جنوبی برگزار می شود. داوطلب کسب طلا در این مسابقات زیاد است و ما نیز تلاش خود را به کار می بندیم تا در میان چهار تیم برتر رقابت ها باشیم.

" نیکلاس وی وس " سرمربی تیم کوبا هم ضمن ابراز خوشحالی از حضور در المپیک اظهار داشت: شرکت و حضور در المپیک ریو برای ما حائز اهمیت است زیرا برای اولین بار پس از سال 2000 به المپیک راه یافته ایم و از این موفقیت واقعا خوشحال هستیم. در آن زمان من خود نیز هنوز بازی می کردم. تمام تلاش خود را با وجود اینکه در گروه سختی قرار داریم، می کنیم. ما با شجاعت هر چه تمام تر به میدان خواهیم رفت.

شریف الشمرلی سرمربی والیبال مصر با بیان این مطلب که با حضور در المپیک آرزوی وی برآورده‌ شده‌ است، گفت: در گروه سختی قرار داریم ولی به هر حال تمام تلاش خود را خواهیم کرد. آرزوی ما با حضور در المپیک برآورده شده‌است.
۱۶ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۲:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.