سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ شجاعی: زهرا نعمتی اراده مثال زدنی دارد

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ شجاعی: زهرا نعمتی اراده مثال زدنی دارد
رئیس فدراسیون تیر و کمان ایران گفت: زهرا نعمتی از آمادگی روحی و بدنی خوبی برای حضور در بازیهای المپیک برخوردار است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، محمدعلی شجاعی در حاشیه مسابقات تیرو کمان بازیهای المپیک ریو گفت: مسابقات امروز به نوعی مرحله مقدماتی و شناخت خط و حریفان به حساب می آید به نحوی که ٦٤ ورزشکار در دو مرحله ٧٢ تیر را به سوی هدف پرتاب می کنند.

وی ادامه داد: در پایان این مرحله و با شمارش امتیازات نفر اول حریف نفر آخر، نفر دوم حریف نفر ماقبل آخر و به همین ترتیب نفرات بالای جدول حریف فرد مقابل خود در پایین جدول می شوند. یعنی تیراندازی که بهترین امتیاز را به دست آورد، بیشترین شانس را در مرحله حذفی دارد چرا که با ضعیف ترین فرد مسابقه می دهد.

رئیس فدراسیون تیروکمان ایران در ادامه با اشاره به آمادگی زهرا نعمتی گفت: نعمتی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و انصافا پشتکار و اراده مثال زدنی دارد. او هم اکنون هم از لحاظ بدنی و هم روحی بسیار آماده است و مشکل خاصی برای حضور در این رویداد بزرگ ندارد.

محمد علی شجاعی در پایان گفت: به هر حال باید این را در نظر گرفت که بزرگترین رویداد ورزشی را در پیش داریم و توقعات نیز باید معقول باشد. پیش بینی من این است که نعمتی از بالاترین سطح خود برخوردار باشد. نعمتی از تمام نیرو و توانش برای موفقیت استفاده خواهد کرد.

۱۵ اَمرداد ۱۳۹۵ ۲۲:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.