سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ کیومرث هاشمی: امیدوارم پیام آور شادی برای مردم ایران باشید

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ کیومرث هاشمی: امیدوارم پیام آور شادی برای مردم ایران باشید
رییس کمیته ملی المپیک در نشست با کادر اجرایی و سرپرستان تیم های اعزامی حاضر در ریو گفت: امیدوارم پیام آور شادی برای ملت بزرگ خود باشید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، صبح امروز کیورث هاشمی با حضور در مقر کادر سرپرستی ایران در بازیهای المپیک ریو با مسئولین کادر اجرایی، سرپرستان و مربیان دیدار و گفت و گو کرد.

وی در این دیدار عنوان داشت: از سوی میزبان ضعف های زیادی در هماهنگی و برگزاری هر چه بهتر کارها دیده می شود که همین امر کار کادر اجرایی و سرپرستی کاروان اعزامی در ریو را بیشتر می کند ولی خوشبختانه این عزیزان با همدلی و فعالیت شبانه روزی تلاش کردند با فراهم کردن امکانات لازم، تیم های اعزامی دغدغه خاطری نداشته باشند که جای تقدیر و تشکر دارد.

هاشمی همچنین تصریح کرد:حتما بخاطر دارید در دوران دفاع مقدس چگونه فرزندان این مرز و بوم با حداقل امکانات برای سربلندی ایران اسلامی جنگیدند و المپیک هم به نوبه خود میدان نبردی است برای نشان دادن توانمندی فرزندان این مرز و بوم و امیدوارم در سایه الطاف الهی و بعد از ماه ها تلاش، تمرین و ممارست و تحت لوای دعای خیر مردم پیام آور شادی برای ملت بزرگ خود باشید.

در خاتمه سرپرستان تیم های حاضر ضمن قدردانی از کادر سرپرستی و کمیته ملی المپیک در تهیه بلیت بزینس کلاس برای ورزشکاران و کادر فنی اعزامی به ریو از تلاش های کادر اجرایی در برطرف کردن درخواست های تیم های حاضر کشورمان در ریو تقدیر و تشکر کردند.

۱۵ اَمرداد ۱۳۹۵ ۲۲:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.