برای میزبانی از دومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی؛هادیانی: تا اول بهمن، همه پروژه ها تکمیل خواهد شد

در شرایطی که یکی از دغدغه های مسئولان برای میزبانی از دومین دوره بازیهای همبستگی،تجهیز و تکمیل اماکن ورزشی است، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تصریح دارد که کلیه پروژه ها در اول بهمن ماه به اتمام خواهد رسید.

 به گزارش وابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ مهندس حسین هادیانی، ضمن تایید این موضوع، عنوان کرد: «ما با انجام کار شبانه روزی (3 شیفت)، شرایطی را فراهم کرده بودیم که کلیه اماکن ورزشی برای همان تاریخ قبلی، یعنی 24 مهر ماه آماده شود. البته این را هم می دانستیم که انجام کار در ساعت های شب، نه تنها کیفیت را پائین می آورد بلکه هزینه بالایی هم خواهد داشت، از این رو پس از اطمینان از تعویق زمان بازیها، سرعت پیشرفت پروژه ها را کاهش دادیم و هم اکنون کارها طبق روال معمول در حال پیگیری است.»
مجموعه تیراندازی آزادی، ورزشگاه آفتاب انقلاب و استخر سه گانه شیرودی از جمله اماکنی بودند که در آخرین بازدید اعضای ISSF در مرداد ماه، هنوز به مرز کامل آمادگی نرسیده بودند.

مهندس هادیانی با اشاره به پیشرفت چشمگیر این 3 مجموعه طی 2 ماه گذشته خاطر نشان کرد: «ظرف 45 روز آینده کلیه کارهای مربوط به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به اتمام خواهد رسید و از اول بهمن ماه تمامی اماکن ورزشی حاضر در 3 استان آماده میزبانی از دومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی خواهند بود.»
مسئول کمیته فنی ستاد بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی در ادامه گفت: «هم اکنون کار احداث ساختمان تیراندازی، سالن فینال و هدف پروازی این رشته در مراحل پایانی است. در ورزشگاه آفتاب انقلاب کار نصب پیست تارتان باقی مانده و تاخیر یک ماهه درارسال پیست خریداری شده هم به دلیل درخواست ما مبنی بر تغییر رنگ پیست، از قرمز به آبی است. هم اکنون این پیست با کامیون در حال حمل به ایران است و 20 روز هم زمان می برد تا نصب شود. در استخر سه گانه شیرودی هم همه کارها انجام شده به جز استخر شیرجه و کاشیکاری ها که به محض ورود «تاچ پد»ها و تصب آنها، این مجموعه نیز آماده بهره برداری خواهد شد.»
مهندس هادیانی در خاتمه کمبود اعتبار را تنها مشکل بازدارنده در اتمام به موقع پروژه ها عنوان کرد و افزود: «تا اینجای کار هر آنچه در اختیار شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بود، هزینه شده است و امیدواریم اعتبارات لازم با مساعدت دکتر سعیدلو در اختیار ما قرار بگیرد تا به امید خدا کارها طبق برنامه زمانبندی شده، پیش برود.»
گفتنی است دومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی بیستم فروردین ماه تا پنجم اردیبهشت ماه سال 89 به میزبانی ایران در سه شهر تهران، اصفهان و مشهد برگزار می‌شود.

۱۸ آبان ۱۳۸۸ ۱۱:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.