سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ اکبر احدی: در المپیک هر مسابقه حکم فینال دارد

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ اکبر احدی: در المپیک هر مسابقه حکم فینال دارد
سرمربی تیم ملی بوکس گفت: در بازیهای المپیک برای ورزشکار هر مسابقه حکم فینال را دارد و احسان هم با همین تفکر بر روی رینگ می رود و ترسی از مبارزه با حریفان نامدار جهانی خود ندارد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، اکبر احدی ضمن بیان  مطلب فوق ابراز داشت:حریف نخست احسان قهرمان ارتش های جهان بوده و راست گارد است و از بوکس حرفه ای وارد المپیک شده و خوب مبارزه می کند. احسان هم شناخت خوبی از حریف دارد و بعد از ماه ها تمرین بر روی رینگ می رود تا به امید خدا بعد از پیروزی نخست در انتظار نتیجه مبارزه اوکراین و آذربایجان باشد.
 
وی در خصوص میزبانی رقابت ها گفت: به هر حال برزیل برای نخستین بار است که میزبان چنین رویداد بزرگی می شود و ممکن است ضعف هایی هم داشته باشد که البته برای همه کشورها همین طور است ولی  کادر سرپرستی کاروان اعزامی ایران تمام وقت در کنار ما بوده تا کمبودی احساس نکنیم. رحیمی، دهخدا و مسجدی به دقت پیگیر کارهای ما هستند و خوشبختانه همه چیز خوب است. مشکلی نداریم و جا دارد از این عزیزان تشکر کنم .

سرمربی تیم ملی بوکس در خاتمه تاکید کرد: از تمام مردم عزیز می خواهم در چنین لحظاتی فقط قهرمانان ما را از دعای خیر خود محروم نکنند تا پیام آور شادی برای ملت بزرگ ایران باشیم.

۱۵ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۹:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.