اخبار کوتاه از المپیک 2016 ریو

اخبار کوتاه از المپیک 2016 ریو
محمد رضا رودکی مدیر تیم های ملی ضمن ابراز رضایت از وضعیت آمادگی دو جودوکار المپیکی ایران ابراز امیدواری کرد ضمن حضور قدرتمندانه در تاتامی المپیک هر آنچه در چنته دارند به نمایش گذاشته و از اعتبار جودو ایران دفاع کنند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، خودرویی مخصوص برای مقابله با پشه ناقل زیکا هر روز صبح دهکده ورزشکاران و خبرنگاران را با داروی مخصوص مقابله با پشه زیکا ضد عفونی می کند.

* تعداد ورزشکاران روسیه در المپیک تغییر کرد. رئیس کمیته ملی المپیک روسیه خبر داده که ۲۷۱ ورزشکار این کشور جواز حضور در المپیک  ریو را به دست آورده اند. پیش از این اعلام شده بود ۲۶۶ ورزشکار روس به ریو می روند.

*  در کنار ساختمان مرکز خبری در شهر ریودوژانیرو یک ساختمان هم برای رسانه های تصویری (IBC) در نظر گرفته شده که عوامل شبکه های تلویزیونی در آن فعالیت می کنند. بیش از ١٠٠٠٠ خبرنگار، عکاس و گزارشگر پوشش این رقابت ها را بر عهده دارند.

* علی پاکدامن ملی پوش شمشیربازی که دیروز وارد دهکده ورزشکاران ریو شد، جز معدود ورزشکارانی است که از شرایط دهکده راضی است اما آریا نسیمی شاد معتقد است، امکانات ریو کاملا معمولی است.

* مجتبی عابدینی ملی پوش شمشیربازی :از امروز صبح تمرینات خود را در ریو آغاز کرده ایم.

* علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری در دهکده بازی های المپیک 2016 ریو به دیدار رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ایران رفت. وی ابتدا جداگانه ابتدا با غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور و همکاران او ملاقات کرد و سپس از کلینیک کاروان ایران و امکانات این مجموعه دیدن کرد.

* رئیس فدراسیون وزنه برداری ایران با زهرا نعمتی پرچمدار کاروان ایران و عضو تیم ملی تیروکمان ایران دیدار کرد.
۱۵ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.