سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ اولین تمرین والیبالیست ها در سالن اصلی مسابقات برگزار شد

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ اولین تمرین والیبالیست ها در سالن اصلی مسابقات برگزار شد
اعضای تیم ملی والیبال ایران بعد از اتمام اردوی مشترک و دو دیدار تدارکاتی که با تیم ملی برزیل و در کمپ تمرینی این کشور داشتند با ورود به دهکده بازیها تمرینات اختصاصی خود را از سر گرفتند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، چهارمین مرحله تمرین این تیم که اولین مرحله تمرین در سالن اصلی مسابقات است زیر نظر لوزانو و کادر فنی  این تیم پیگیری شد.
افشاردوست دبیر کل فدراسیون والیبال و مدیر فنی تیم های ملی در خصوص تمرینات والیبالیست ها گفت: بعد از  اتمام اردو و بازی دوستانه ای که با تیم ملی والیبال و در کمپ تمرینی این تیم داشتیم ٣ جلسه تمرین با وزنه و ٣ جلسه تمرین با توپ را در سالن تمرینی بازها پشت سر گذاشته ایم.

وی ادامه داد: امروز چهارمین مرحله تمرین با توپ والیبالیست ها زیر نظر کادر فنی تیم ملی در سالن اصلی مسابقات پیگیری شد که اولین حضور اعضای تیم در این سالن بود.

 دبیر کل فدراسیون والیبال در ادامه افرود: شرایط ملی پرشان خوب است و به دلیل حضور زودهنگام در برزیل تقریبا تمام اعضای تیم با سیستم اختلاف ساعت و شرایط آب و هوایی این شهر هماهنگ شده اند و مشکل خاصی به چشم نمی خورد.

افشاردوست یادآور شد: خوشبختانه هیچ گونه آسیب دیدگی جدیدی در بین ملی پوشان نیست و تنها مصدومیت های کهنه برخی ملی پوشان را شاهدیم که پزشک تیم موارد لازم را در این خصوص پیگیری و بررسی می کند.

۱۵ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.