قهرمان موی تای داخل سالن آسیا:فکر نمی کردم کار سختی داشته باشم

قهرمان موی تای داخل سالن آسیا:فکر نمی کردم کار سختی داشته باشم
فکر نمی کردم کار سختی در بازیهای داخل سالن آسیا داشته باشم ولی با دیدن حریفانم متوجه شدم برای قهرمانی جدال نفس گیری با حریفان خواهم داشت.
وحید روشنی ،قهرمان وزن 67-کیلوگرم تیم ملی موی تای کشورمان در بازیهای داخل سالن آسیا ویتنام پس از ورود به تهران در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به سایت کمیته ملی المپیک گفت:موی تای متعلق به کشور تایلند است به همین دلیل آنها حتی در مسابقات معمولی هم بهترین نفرات خود را می فرستند تا مدال طلا از دستشان خارج نشود به همین دلیل آنها با قهرمان جهان راهی ویتنام شده بودند و قزاقها هم بهترین موی تای کاران خود را راهی هوشیمینه کرده بودند.
وی ادامه داد:مسابقات موی تای در سطح بالایی برگزار شده بود ودیدید که نتایج برد و باخت بسیار نزدیک به هم بود از طرفی دیگر کشورها هم بر روی این ورزش سرمایه گذاری کرده اند و دیگر نمی توان فقط مایندگان یکی دو کشور خاص را حریف اصلی دانست.
روشنی در خصوص اینکه آیا موی تای نیاز به مربی خارجی دارد می گوید ؛موی تای موفقیت خود را در مسابقات برون مرزی از جمله داخل سالن آسیا مدیون حمایتهای فدراسیون و مربیان داخلی است اما اگر می خواهیم همچنان فاصله خود را با دیگر کشورهای حفظ کنیم می بایست از دانش روز آن، در قالب دعوت از کارشناسان و مربیان جهانی موی تای جهت افزایش توانمندی مربیان ایرانی بهره برد.
۱۸ آبان ۱۳۸۸ ۱۰:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.