المپیاد جهانی شطرنج زیر 16 سال؛تکرار قهرمانی تیمی ایران و مدالهای طلا،نقره و برنز انفرادی برای نوجوانان شایسته شطرنج کشور

المپیاد جهانی شطرنج زیر 16 سال؛تکرار قهرمانی تیمی ایران و مدالهای طلا،نقره و برنز انفرادی برای نوجوانان شایسته شطرنج کشور
رقابتهای المپیاد جهانی زیر 16 سال با تکرار عنوان قهرمانی تیمی و کسب مدالهای طلا-نقره و برنز انفرادی برای ملی پوشان شایسته کشورمان به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون شطرنج، مسابقات المپیاد جهانی شطرنج زیر 16 سال که یکی از دشوارترین و مطرح ترین رقابتهای رده های سنی (نوجوانان) در جهان است و کشورهای زیادی برای موفقیت در آن برنامه ریزی کرده بودند همچون سال گذشته با کسب عنوان ارزشمند قهرمانی برای نمایندگان شایسته کشورمان به پایان رسید.

 

این مسابقات در کنار برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین بین المللی بار دیگر ویترینی از استعدادهای ناب شطرنج ایران در معرض جهانیان بود. نوجوانانی که می توانند در آینده حرفه های زیادی برای گفتن داشته باشند و تیم ملی بزرگسالان قدرتمندی را تشکیل دهند.

 

ایران در کنار کسب عنوان ارزشمند قهرمانی تیمی در بخش انفرادی نیز توسط پرهام مقصودلو در میز یک به مدال طلا رسید. در میز 2 توسط علیرضا فیروزجا برنز گرفت و در میز 4 نیز توسط آرش طاهباز به نقره رسید.

تیم ملی شطرنج کشور پس از کسب عنوان ارزشمند قهرمانی ساعت 3 بامداد روز یکشنبه 10 مرداد به میهن اسلامی خواهد رسید.

 

۱۰ اَمرداد ۱۳۹۵ ۰۸:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.