بهترین لیبروی رقابت های والیبال نشسته جوانان جهان: قزاقها رشد خوبی داشته اند

ویژگی اصلی تیم ملی ایران در سومین دروه رقابت های والیبال نشسته جوانان جهان صمیمیت و انسجام اعضای تیم بود که در میان حریفان خود برجسته می نمود و توجه همه مهمانان را نیز به خود جلب کرده بود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛مهرزاد مهروان عضو تیم ملی امید کشورمان در خصوص کسب عنوان بهترین لیبروی این دوره از رقابتهای جوانان جهان اظهار داشت: همه بازیکنان ایران در این بازیها پرتوان و با انگیزه ظاهر شدند و برای دفاع از دو عنوان قهرمانی پیشین به میدان آمدند و تلاش کردند. کسب عنوان بهترین لیبرو نیز نتیجه لطف خداوند، حمایت دلسوزانه مربیان در طول اردوهای آماده سازی ، علاقه شخصی من به این رشته ورزشی و تلاش برای پیشرفت در عرصه والیبال نشسته بود.
بازیکن بیست و دو ساله تیم ملی جوانان ایران تأکید کرد: مسابقات والیبال نشسته در این دوره از سطح بالایی برخوردار بود زیرا همه تیم های شرکت کننده با آمادگی کامل پا به عرصه رقابت گذاشتند و البته از تیم های صاحب نام جز این نیز انتظار نمی رود.
وی در ادامه افزود: یکی از نتایج غیر قابل پیش بینی این مسابقات کسب عنوان سومی توسط تیم ملی جوانان قزاقستان بود.
مهروان در پایان خاطر نشان کرد: من در دروه نخست رقابتهای جهانی والیبال نشسته جوانان به میزبانی اسلوانی نیز حضور داشتم که در مقایسه با این دوره، نمره قبولی میزبانی را به ایران می دهم. در این مسابقات امکانات اختصاص داده شده مانند هتل، حمل و نقل و... از نظر کیفی بسیار خوب بود و انشالله در آینده می توانیم بهتر از این هم باشیم.
گفتنی است در آیین اختتامیه مسابقات از نفرات برتر رقابت‌ها تقدیر شد. در قسمت سرویس، الکساندر ساویچف از روسیه، در لیبرو مهرزاد مهروان از ایران، در دفاع اوراز علی‌اف از قزاقستان، در دریافت ویکتور ملنی از روسیه، در پاسور بارباتوس سی لیر از آلمان و در اسپک هت چنکو از اوکراین نفرات برتر مسابقات شناخته شدند و همچنین داوود علیپوریان کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته ایران نیز به عنوان کامل‌ترین بازیکن مسابقات برگزیده شد.

۱۸ آبان ۱۳۸۸ ۱۰:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.