تعداد سهمیه های المپیکی ایران به عدد 64 رسید؛عادل مجللی ملی پوش قایقرانی هم مسافر ریو شد

تعداد سهمیه های المپیکی ایران به عدد 64 رسید؛عادل مجللی  ملی پوش قایقرانی هم مسافر ریو شد
عادل مجللی ملی‌پوش قایقرانی کشورمان با توجه به مثبت شدن دوپینگ نمایندگان روسیه و قزاقستان به سهمیه المپیک رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛عادل مجللی ملی‌پوش قایقرانی کانوی ایران  با توجه به مثبت شدن دوپینگ ورزشکار روسیه در مسابقات جهانی و در رقابت‌های انتخابی المپیک، سهمیه المپیک ریو را کسب کرد تا دو نماینده در سی و یکمین دوره بازی‌های المپیک داشته باشد و تعداد کل سهمیه المپیکی کشورمان به عدد 64 برسد.
فدراسیون جهانی قایقرانی طی نامه ای به فدراسیون قایقرانی کشورمان آورده است:
به دنبال برگزاری موفقیت آمیز قایقرانی قهرمانی 2015 جهان ،سهمیه ذیل از کمیته ملی المپیک روسیه گرفته شده و و فدراسیون بین الملل قایقرانی کمیته ملی المپیک ایران را بعنوان کمیته مورد صلاحیت بعدی برای کسب این سهمیه به رسمیت شناخته است.
با این سهمیه تعداد ورزشکاران ایران در کاروان المپیک ریو به عدد 64 رسید و هم چنین علاوه بر مهسا جاور ، مجللی دومین قایقران ایران در المپیک ریو خواهد بود.

اصغر رحیمی، سرپرست کاروان ایران در المپیک ریو که در برزیل حضور دارد در این باره اظهار داشت: چون فدراسیون جهانی سهمیه عادل مجللی را اعلام کرده است، مشکلی برای اخذ ویزا برای مجللی وجود ندارد و برزیل به سرعت ویزایش را صادر می‌کند تا این قایقرانی خوب کشورمان به جمع المپیکی‌ها اضافه شود.
رحیمی تصریح کرد: روند صدور ای دی کارت مجللی را در برزیل به سرعت پیگیری خواهیم کرد و هیچ نگرانی بابت تاخیر در رسیدن عادل مجللی به ریو وجود ندارد و وی در مدت زمان مشخص وارد دهکده بازی‌ها خواهد شد.

۵ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۶:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.