نماینده وادا در دومین اجلاس وزرای ورزش آسیایی:از ارتباط خوب ایران با وادا تشکر می کنیم/دوپینگ نه فقط مشکل ورزشکاران بلکه مشکل نسل آینده است

نماینده وادا در دومین اجلاس وزرای ورزش آسیایی:از ارتباط خوب ایران با وادا تشکر می کنیم/دوپینگ نه فقط مشکل ورزشکاران بلکه مشکل نسل آینده است
خوشحالم که در نشست اجلاس وزرای ورزش آسیایی شرکت کرده و ازایران و کمیته ملی المپیک آن به دلیل ارتباط خوبشان با وادا تشکر می کنم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛هایاشی نماینده وادا در اجلاس وزرای ورزش آسیایی در تهران گفت:از ابتدای سال 2005 تا کنون ایران حمایت های خوبی از وادا داشته و در اکثر فعایت های انجام شده در کشورهای پاکستان،قزاقستان، تاجیکستان، ازبکستان و افعانستان همکاری خوبی با ما داشت چرا که ماموریت وادا همکاری بین المللی علیه دوپینگ است.
وی ادامه داد:فعالیت وادا در عین اینکه مستقل و بین المللی است در جهت یکسان سازی جنبش المپیک وفعالیت های آن در جهت نیل به اهداف خود عمل می کند تا قوانین و مقرارت آن بصورت جهانی در تمامی کشورهای دنیا اجرا شود.
هایاشی در ادامه افزود:دوپینگ تهدیدی است برای سلامتی افراد وتا کنون شاهد مواردی زیادی بودیم که در آن به رغم احترامی که به برخی ورزش های قهرمانی قائل بودیم اما به دلیل دوپینگ تغییراتی در نتایج کسب شده  تعدادی از ورزشکاران به وجود آمد تا به این نتیجه برسیم دوپینگ نه تنها مشکل ورزشکاران امروز بلکه مشکل نسل آینده است تا IOC وارد عرصه جدیدی برای مبارزه با دوپینگ شود.
نماینده واداد ضمن اشاره به سود جویی برخی شرکت های جهانی گفت: برخی شرکت های تولیدی جهانی با ارائه محصولات خود آنهم با زرق و برق فراوان در صدد سود جویی هستند که برای مبارزه با این پدیده می بایست ضمن بهره گیری از توانمند یهای پلیس و همکاری با آنها در جهت افزایش آگاهی عمومی حرکت کرده و به تبادل نظر و اطلاعات پرداخت تا با بهره گیری از تجربیات یکدیگر فرصت را از دست ندهیم .
وی در ادامه از همکاری خوب ایران با وادا تشگر کرد و گفت:همکاری ایران با وادا تاکنون بسیار مطلوب بوده و تاکنون نزدیک به 300 هزار دلار به این سازمان جهانی کمک کرده که از دولت و مسئولان ورزشی ایران بابت این همکاری صمیمانه و حضور پر رنگ در برنامه های  وادا تشکر می کنم.

۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۸ ۱۲:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.