تدارک جوکویچ و ماری برای حضور در المپیک/انصراف آزرنکار از المپیک به دلیل بارداری

تدارک جوکویچ و ماری برای حضور در المپیک/انصراف آزرنکار از المپیک به دلیل بارداری
اندی ماری و نواک جوکوویچ، دو تنیس باز برتر جهان به دلیل استراحت برای بازی‌های المپیک از مسابقات دیویس کاپ کناره‌گیری کردند،در حالیکه در سوی دیگر تنیسور شماره یک بلاروس به دلیل بارداری از المپیک انصزاف می دهد.

به‌ گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک  و به نقل از سایت ریو، اندی ماری و نواک جوکوویچ اعلام کردند که قصد دارند بر روی گرفتن مدال طلا در  المپیک تمرکز کنند. بنابراین از بازی‌های دیویس کاپ کناره‌گیری می‌کنند.
لئون اسمیت، کاپیتان تیم انگلیس در دیویس کاپ در این‌باره افزود:  ماری قصد دارد که کمی استراحت کند تا بتواند در  المپیک خوب عمل کند. او باید بر روی ذهن و بدن خود تمرکز کند.
اندی ماری در  المپیک لندن در مرحله نیمه نهایی توانست جوکوویچ را شکست دهد و مدال طلا کسب کنند. او باید در بازی‌های ریو نیز تمرکز خود را بالا ببرد و تا بتواند دو باره به موفقیت دست یابد.
جوکوویچ نیز بعد از شکست خود در مسابقات ویمبلدون درباره  المپیک ریو، گفت: سال موفقیت آمیزی داشتم، اما برایم خسته کننده بوده است. من نیاز به کمی استراحت و دور بودن از تنیس دارم.
جوکوویچ که تاکنون ۱۲ بار در مسابقات گرند اسلم قهرمان شده است. قصد دارد مدال طلای  المپیک را کسب کند
کاپیتان تیم دیویس کاپ صربستان نیز درباره کناره‌گیری جوکوویچ گفت: او برای ما در دیویس کاپ بازی کرده است، اما الان او نیاز به آماده شدن برای  المپیک دارد و ما با این مساله مشکلی نداریم.
این در حالی است که ویکتوریا آزارنکا دارنده مدال برنز مسابقات تنیس المپیک لندن روز گذشته اعلام کرد به دلیل بارداری در المپیک ریو شرکت نمی‌کند. وی در المپیک لندن با شکست مقابل سرنا ویلیامز از رسیدن به فینال بازماند، اما در مسابقات میکس همراه با مکس میرنی به مدال طلا دست پیدا کرد.

قهرمان شماره یک بلاروس و رنک شماره 66 جهان در این باره اظهار داشت: در حالی که مشغول ریکاوری زانوی آسیب‌دیده ام هستم، خبری از پزشکم شنیدم که تا پایان امسال قرار است، مادر شوم.

این تنیسور مطرح جهان در مسابقات آزاد فرانسه در دور نخست دچار مصدومیت از ناحیه زانو شد و مسابقه‌ای در سال 2016 نداشت، اما برنامه‌اش این است به عنوان یک مادر هم فعالیت حرفه‌ای و ورزشی خود را ادامه دهد.

۲۸ تیر ۱۳۹۵ ۱۲:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.