همزمان در سراسر کشور وبا حضور مسئولین کمیته ملی المپیک و شهرداری تهران؛همایش دو " روز المپیک" در پل طبیعت برگزار شد

همزمان در سراسر کشور وبا حضور مسئولین کمیته ملی المپیک و شهرداری تهران؛همایش دو " روز المپیک" در پل طبیعت برگزار شد
بمناسبت برگزاری هفته المپیک و با حضور مسئولین کمیته ملی المپیک و شهرداری تهران و با شرکت بیش از 3 هزار نفر از خانواده ها و علاقه مندان به ورزش مراسم دو همگانی " روز المپیک" صبح امروز در پارک موزه دفاع مقدس و در مسیر منتهی به پل طبیعت و بوستان نوروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این مراسم با حضور کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک؛شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته،رضا دباغی شهردار منطقه 3،محمد رضایی مدیر عامل سازمان ورزش شهر داری پایتخت و جلال عسگری معاونت و با شرکت بیش از 3 هزار نفر ار خانواده ها و علاقه مندان به ورزش صبح امروز در باغ موزه دفاع مقدس مسیر منتهی به پل طبیعت و بوستان نوروز برگزار شد.
کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک که در این مراسم حضور داشته و به همراه علاقه مندان به ورزش در مسیر پل طبیعت به بوستان نوروز حرکت می کرد ضمن اهمیت توجه به ورزش همگانی و قرار داشتن آن در کنار تفریحاتی که منجر به سلامتی جسم و روح شهروندان می شود ابراز داشت:این مراسم هر ساله در تمامی کشورهای جهان و از جمله در تهران از سوی کمیته ملی المپیک و با همکاری فدراسیون همگانی در سرارسر کشور برگزار می شود که البته امسال با همت و همکاری کمیته ملی المپیک و شهرداری پایتخت مراسم فوق در تهران در باغ موزه دفاع مقدس برگزار که جا دارد از مسئولین شهرداری و سازمان ورزش آن تشکر کنم.
وی خاطر نشان کرد:امروز در سراسر کشور چنین مراسمی از سوی فدراسیون همگانی هم در حال برگزاری است و امید می رود از سالهای آینده مسئولین محترم شهرداری که توجه ویژه ای به تفریحات و ورزش همگانی مردم و سلامت شهورندان عزیز دارند چنین مراسم خوبی را برگزار کردند سالهای آینده هم شاهد برگزاری چنین مراسم باشکوهی بمناسبت روز المپیک باشیم.
در خاتمه مراسم فوق از سوی شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک پیام توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک  بمناسبت "روز المپیک" قرائت شد.

در متن پیام توماس باخ آمده است:
شرکت کنندگان محترم روز المپیک 2016
از شما بخاطر ملحق شدن به جشن روز المپیک تشکر می نمایم.شما بخشی از این رویداد رو به رشد جهانی هستید. مردم سراسر جهان نیر مثل شما ظهور جنبش المپیک را با تقسیم شادی های ورزشی و مشارکتی که ریشه در ارزشهای المپیک دارد جشن می گیرند.برخی از شما در مراسم دو روز المپیک شر کت می کنید،برخی دیگر به یادگیری ورزش های جدید پرداخته یا از رویدادهای فرهنگی با موضوعات المپیکی بهره مند می شوید.
روز المپیک بدون توجه به سن یا قابلیت ورزشی به همه تعلق دارد. موضوع مهم، پویا بودند است. با توجه به اینکه روز المپیک رویدادی تاریخی را جشن می گیرد اهداف آن برای آینده بویژه برای جوانان  برنامه ریزی شده است.روز المپیک فرصتی است تا به مردم یاداوری کند که ورزش فقط برای تماشا نیست ما می خواهیم الهام بخش همه مردم باشیم تا فعالیت داشته و تفریح کنند.
از اینکه سهم خود با دوری جستن از بی تحرکی بجا می آورید سپاسگزارم، لطفا دیگران را نیز به اینکار تشویق کنید تا نه فقط در روز المپیک بلکه با هدف اینکه زندگی سالم تر و شادتری داشته باشند بی تحرکی کنار بگذارند.
از این روز لذا بیرید و روح  "روز المپیک" را در تمام طول سال زنده نگه دارید.

توماس باخ
رئیس کمیته بین المللی المپیک

پس از قرائت متن پیام رئیس IOCاز سوی دبیر کل کمیته ملی المپیک؛ در خاتمه اعضای حاضر در مراسم دو روز المپیک به ورزش همگانی پرداخته و سپس به قید قرعه به نفرات حاضر در این مراسم جوایز نفیسی اهدا گردید.



۲۵ تیر ۱۳۹۵ ۱۱:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.