در سومین روز و همزمان با بازدید رییس کمیته ملی المپیک؛کارگاه طر احی گرافیکی حمایت از کاروان المپیکی ایران به کار خود پایان داد

در سومین روز و همزمان با بازدید رییس کمیته ملی المپیک؛کارگاه طر احی گرافیکی حمایت از کاروان المپیکی ایران به کار خود پایان داد
کارگاه طراحی گرافیکی ورزش در سومین روز برگزاری در حالی به کار خود پایان داد که مهندس کیومرث هاشمی، رییس کمیته ملی المپیک به همراه دکتر عیسی علیزاده مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از فعالیت های صورت گرفته در این کارگاه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، کارگاه طراحی گرافیکی به منظور ارائه طرحهایی با موضوع المپیک، کاروان المپیکی اعزامی ایران به المپیک 2016 ریو و همچنین ورزش همگانی به مدت سه روز از 20 تیرماه در مجموعه فرهنگی سرچشمه آغاز به کار کرد که دیروز 22 تیرماه به کار خود پایان داد.
در روز پایانی شرکت کنندگان حاضر با حضور مهندس کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، دکتر مجتبی عبدالهی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری، دکتر عیسی علیزاده مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران ، عباس جدیدی و مجتبی شاکری از اعضای شورای شهر تهران روبرو شدند تا در جریان روند برگزاری کارگاه قرار گرفته و طرح های ارائه شده را مورد بازدید قرار دادند.
کارگاه طراحی گرافیکی ورزش و کاروان المپیکی ایران با حضور 88 گرافیست برجسته از سراسر کشور به منظور تهیه طرح هایی برای اکران روی سازه های فرهنگی محیطی شهر تهران برگزار شد و در نهایت طرح های هنرمندان مورد داوری اساتید قرار خواهد گرفت.
لازم به ذکر است برگزاری این کارگاه در راستای تاکید مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بر توسعه ورزش در میان اقشار جامعه صورت گرفته و در عین حال با برگزاری این کارگاه تلاش شده در آستانه اعزام کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران به بازیهای المپیک 2016 در جهت ایجاد انگیزه و تقویت روحیه ورزشکاران و نمایندگالن کشورمان و همچنین ایجاد وحدت و غرور ملی طراحی و فعالیت صورت گیرد.
گفتنی است در آستانه اعزام و آماده سازی کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران مزین به نام «کاروان امام رضا (ع)» به بازیهای المپیک ریودوژانیرو برزیل سازمان زیباسازی شهر تهران درتلاش است همزمان با این رویداد ملی در جهت بسط و ترویج فرهنگ ورزش عمومی و ترغیب شهروندان به مقوله ورزش فضای شهری را نیز همراه کند .

۲۳ تیر ۱۳۹۵ ۱۳:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.