دیداردبیر کل فدراسیون جهانی تکواندو با رئیس کمیته ملی المپیک؛هاشمی:حضور ایرانیها در پست های مهم جهانی بیانگر توان مدیریتی آنهاست / رفعتی:همه ایرانیها به تکواندو خود افتخار می کنند

دیداردبیر کل فدراسیون جهانی تکواندو با رئیس کمیته ملی المپیک؛هاشمی:حضور ایرانیها در پست های مهم جهانی بیانگر توان مدیریتی آنهاست / رفعتی:همه ایرانیها به تکواندو خود افتخار می کنند
حسین رفعتی دبیر کل فدراسیون جهانی تکواندو صبح امروز با حضور در کمیته،با کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این دیدار کیومرث هاشمی ضمن ابراز خوشحالی از حضور یک ایرانی در پست دبیر کلd فدراسیون جهانی تکواندو ابراز داشت:بدون تردید این انتخاب بیانگر قدرت برنامه ریزی و کارهای اجرایی شما در این فدراسیون جهانی است چرا که به شخصه خود مطالعه کرده ام که دکتر چو رئیس فدراسیون جهانی یکی از دلایل انتخاب شما در این پست را گسترش هر چه بیشتر تکواندو در عرصه جهانی دانست.
وی ادامه داد:بسیار خوشحالیم که یک ایرانی چنین پستی در یک فدراسیون بزرگ و موفق جهانی دارد و به شخصه در رقابتهای جهانی مکزیک شاهد بوده ام که چگونه بر اجرای رقابتها نظارت دارید.
هاشمی خاطر نشان کرد:بدون تردید تکواندو ایران در حال حاضر با همت و تلاشی که مسئولان،مربیان،قهرمانان و جامعه آن داشته اند تنها قدرت جهانی این رشته است چرا که  در رقابتهای جهانی و قاره ای بارها کره جنوبی را پشت سر گذاشته است و مردم کشور عزیزمان امید بسیاری دارند تا در المپیک ریو بار دیگر هوگوپوشان با مدال آوری خود باعث خوشحالی ملت شوند.
سپس حسین رفتی دبیر کل فدراسیون جهانی تکواندو ابراز داشت:بعنوان یک مسئول جهانی اگر چه می بایست بی طرف باشم ولی بعنوان یک ایرانی از پیروزیهای نمایندگان کشورم  در رقابتهای برون مرزی خوشحال می شوم و امیدوارم این عزیزان در رقابتهای ریو بتوانند مایه مباهات مردم کشور عزیزمان شوند چرا که تمامی کشورها تکواندو ایران را بعنوان قدرت جهانی می شناسند.
وی خاطر نشان کرد:تمامی اقدامات لازم برای برگزاری رقابتهای تکواندو در بازیهای المپیک ریو از سوی فدراسیون جهانی انجام شده و در بحث داوران هم تلاش شد تا بهترین ها برای این رویداد مهم انتخاب شوند.
در این نشست سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو،اصغر رحیمی سرپرست کاروان اعزامی به ریو و ناظر کمیته در تکواندو  و هادی ساعی دارنده سه مدال طلا و برنز المپیک و پرافتخار ترین ورزشکار المپیکی کشورمان حضور داشتند.

۲۲ تیر ۱۳۹۵ ۱۰:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.