سومین دوره بازیهای داخل سلن آسیا-ویتنام؛سرمربی اوکراینی تیم بانوان فوتسال:پس از باخت به اردن بازیکنان دچار افت روحی شدند

سومین دوره بازیهای داخل سلن آسیا-ویتنام؛سرمربی اوکراینی تیم بانوان فوتسال:پس از باخت به اردن بازیکنان دچار افت روحی شدند
نمی توان در یک فرصت کوتاه 6 ماهه تفکر بازیکنان را تغییر داد، با این حال کارم را درست انجام دادم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و خبرنگار اعزامی به این رقابتها ؛ لیدو میلا پوکوتیلو سرمربی اوکراینی تیم بانوان فوتسال  در ادامه اظهار داشت: بازیکنانم روحیه حساسی دارند. در بازی مرحله نیمه نهایی وقتی مقابل اردن شکست خوردند، دچار افت روحی شدند و با وجود تلاش زیاد من از لحاظ روحی برای جدال با تایلند، شرایط خوب ذهنی و روحی نداشتند. اگر این دیدار در شرایط عادی بود، حتما برنده از زمین خارج می شدیم.
وی افزود: من کارم را در تیم فوتسال ایران درست انجام دادم؛ اما باید قبول کنیم بازیکنان ایرانی برای انجام تاکتیک تیمی نیاز به زمان بیشتری دارند و نمی توان در یک فرصت کوتاه 6 ماهه تفکر آنها را تغییر داد.
او افزود: 6 ماه مانده به مسابقات فدراسیون ایران تیم را در اختیار من قرار داد و گفتند که باید این تیم را هم به لحاظ بدنی و جسمانی آمده مسابقات آسیایی کنید و هم کارهای تاکتیکی را با آنها منتقل کنید؛ اما در 6 ماه نمی توان تفکر بازیکنان ایرانی را تغییر داد.
این مربی تصریح کرد: بازیکنان ایرانی استعداد دارند؛ اما این ویژگی به تنهایی کافی نیست و باید قدرت جسمانی بالایی داشت. ضمن اینکه باید تاکتیک پذیر هم بود هر چند که در همین فرصت کوتاه نیز من با این تیم خوب کار کردم؛ ولی برای حضور در چنین مسابقات سنگینی نیاز به فرصت بیشتری است.
پوکوتیلو در مورد علت باخت از تایلند در دیدار رده بندی بیان کرد: باوجود شکست و عدم کسب مدال از همه بازیکنان راضی هستم. امیدوارم مسئولان فوتبال ایران این تیم را بعد از این مسابقات به حال خود رها نکنند تا در آینده با هماهنگی بیشتری در چنین مسابقاتی شرکت کنیم.
تیم فوتسال بانوان ایران در سومین دوره بازی‌های سالنی آسیا با قبول شکست از تایلند در دیدار رده بندی از رسیدن به مدال برنز بازماند و چهارم شد.


۱۷ آبان ۱۳۸۸ ۱۱:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.