دبیرکل فدراسیون جهانی تکواندو: باعث افتخار من هستید

دبیرکل فدراسیون جهانی تکواندو: باعث افتخار من هستید
دبیرکل فدراسیون جهانی تکواندو که چند روزی است در تهران حضور دارد، برای دیدار با تکواندوکاران المپیکی کشورمان صبح امروز (دوشنبه) در تمرین تیم‌ملی حضور پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، حسین رفعتی، دبیرکل فدراسیون جهانی تکواندو با حضور در اردوی تیم‌ملی مردان و زنان تکواندوی کشورمان که مهیای حضور در بازیهای المپیک ریو 2016 می‌شوند، صبح امروز (دوشنبه) از نزدیک تمرینات تیم‌ملی را نظاره‌گر بود.
حسین رفعتی که ابتدا در تمرینات بدنسازی تیم‌ملی مردان کشورمان حضور پیدا کرد، درخصوص نحوه تمرینات و مدت حضور ورزشکاران در اردوهای تیم‌ملی از کادرفنی سوال کرد و سپس رو به ورزشکاران تیم‌ملی گفت: «شما در این مدت زحمات زیادی کشیده‌اید، دور از خانواده بوده‌اید و امیدوارم مزد این زحمات را در المپیک بگیرید. من بعنوان نماینده فدراسیون جهانی تکواندو، باید بی‌طرف باشم اما قلب من برای شما می‌تپد. درست است که به خاطر جایگاهم نمی‌توانم برای شما در مسابقات اصلی تمام قد بایستم و دست بزنم اما از اعماق وجودم برایتان آرزوی موفقیت می‌کنم. من شما را در المپیک خواهم دید و از شما می‌خواهم اگر اتفاقی هم رخ داد بازهم با افتخار و سرافرازی زمین مبارزه را ترک کنید. فدراسیون جهانی تکواندو، سعی داشته با استفاده از داورانی مجرب، باعث قضاوت‌هایی منصفانه در ریو باشد اما باید قبول کنیم که اشتباهات انسانی وجود دارد. از شما می‌خواهم که نگذارید، هیچ‌کدام از این عوامل برروی عملکردتان در المپیک تاثیرگذار شود. محکم بایستید و با قدرت ادامه دهید.»
وی اینطور ادامه داد: «برای شما آرزوی موفقیت دارم. وظیفه من این بود بعنوان یک هم‌وطن شما را تشویق کنم. امیدوارم همه‌ شما در ریو طلایی شوید چراکه شایسته این عنوان هستید. یادتان باشد شما در دنیا اول هستید. ای کاش می‌توانستم زمانیکه موفق به کسب پیروزی می‌شوید، برایتان تمام قد بایستم و دست بزنم، اما جایگاه من در فدراسیون جهانی تکواندو ایجاب می‌کند که بی‌طرف باشم. بسیار خوشحال شدم که شما را دیدم و دقایقی با شما صحبت کردم. شما باعث افتخار من هستید.»
حسین رفعتی، در ادامه سری هم به تمرین تنها بانوی المپیکی تکواندوی کشورمان زد. او با اشاره به عملکرد موفق دو سال اخیر تکواندوی بانوان گفت: «بانوان ایرانی در این دو سال اخیر پیشرفت خوبی داشته‌‌اند و من همین‌جا از زحمات فدراسیون تشکر می‌کنم. حالا وقتش است که به تکواندوی آقایان ایران برسید و حتی از آن‌ها جلو هم بزنید.»
دبیرکل فدراسیون جهانی تکواندو، سپس خطاب به کیمیا علیزاده، افزود: «من تمرینات شما را دیده‌ام و مسابقات شما را هم تماشا کرده‌ام. به رنکینگ توجهی نداشته باشید چراکه شما جزو 5 نفر برتر وزن 57- کیلوگرم هستید و حتی باید بگویم برای ما نفر اول رنکینگ این وزن هستید. زحماتی که شما این روزها می‌کشید همه و همه ثمره‌اش می‌شود انگیزه دخترانی که می‌توانند آینده تکواندوی ایران باشند. از صمیم قلب برای شما آرزوی موفقیت دارم. از شما می‌خواهم به هیچ عنوان نگذارید عوامل، تاثیری برروی عملکردتان در زمین داشته باشد و با اعتماد بنفس کامل با حریفان مبارزه کنید. نمی‌خواهم فشار روانی برروی شما ایجاد کنم و بگویم حتما مدال طلا! اما برای شما دعا می‌کنم تا بتوانید بهترین نتیجه را در المپیک ریو بدست آورید. چشم امید دختران ایران، به شما است و می‌توانی در تاریخ ورزش بانوان نامت را برای همیشه ثبت کنی.»
تیم‌ملی تکواندوی کشورمان توسط فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم، مهدی خدابخشی در وزن 80- کیلوگرم، سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم و کیمیا علیزاده در وزن 57- کیلوگرم موفق به کسب سهمیه المپیک شده است. هدایت تیم ملی مردان برعهده بیژن مقانلو بعنوان سرمربی و مهدی‌ بی‌باک و مهرداد یوسفی بعنوان مربی خواهد بود و هدایت علیزاده را مهرو کمرانی برعهده دارد.

۲۱ تیر ۱۳۹۵ ۱۶:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.