مربی تیم ملی تیراندازی به دنبال کاهش هیجان تیراندازان در المپیک هستیم

مربی تیم ملی تیراندازی به دنبال کاهش هیجان تیراندازان در المپیک هستیم
مربی تیم ملی تیراندازی گفت: در اردوی هانوفر تیراندزان المپیکی کشورمان در کناربهترین های دنیا تمرین می کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون تیراندازی، تیراندازان المپیکی ایران بعد از گذراندن اردویی ۱۸ روزه در کشورهای فرانسه و آلمان و شرکت در کمپ آموزشی المپیک، ۸ تیر ماه به ایران بازگشتند و با استراحتی چند روزه مجددا ۱۳ تیر ماه برای تهیه فشنگ و تجهیز سلاح و تمرین عازم هانوفر شدند.
چهار تیرانداز المپیکی رشته تفنگ، الهه احمدی، نجمه خدمتی، مه‌لقا جام‌بزرگ و پوریا نوروزیان به همراه لازلو سوچک و ابراهیم اینانلو راهی هانوفر شدند و گلنوش سبقت‌اللهی به همراه سکینه خدابنده‌لو، مربی تپانچه با ۳ روز تاخیر به تیم پیوستند.
ابراهیم اینانلو، مربی تیم ملی تیراندازی و سرپرست تیم اعزامی به اردوی آلمان در خصوص شرایط تمرینات تیراندازان المپیکی اظهار داشت: در این اردو تیراندازانی از هند، کانادا، آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و ایتالیا حضور دارند که بین آنها مدال‌آوران المپیک نیز دیده می‌شوند. خوشبختانه در این اردو فرصت برگزاری ۳،۴ مسابقه دوستان ایجاد شد و تیراندازان ما در چند فینال به مصاف این تیراندازان رفتند.
وی در ادامه افزود: در این دیدارهای دوستانه که طبق برنامه و زمان مشخصی برگزار شد، مربیان این فرصت را داستند تا در کنار تیراندازان قرار بگیرند و کوچکترین نکات را نیز به آنها گوشزد کنند. این اردو بسیار مناسب و فراتر از انتظار ما بود و اینکه می‌توانیم در کنار بهترین‌های دنیا تمرین کنیم بسیار ارزشمند است و باعث می‌شود تا از هیجان تیراندازان ما در المپیک کاسته شوند و راحت‌تر برابر حریفان خود قرار بگیرند.
مربی تیم ملی تیراندازی کشورمان با اشاره به مشخص شدن مواد تیراندزان در المپیک تاکید کرد: در پایان مسابقات فرانسه قرار شد که الهه احمدی در المپیک در بخش بادی شرکت کند، جام بزرگ نیز در بخش سه وضعیت با حریفان روبه‌رو شود و نجمه خدمتی نیز در یک ماده بادی و یک ماده سه وضعیت حاضر شود.
وی تصریح کرد: پوریا نوروزیان نیز در تفنگ بادی و سه وضعیت حضور خواهد یافت. در مورد نوروزیان باید بگویم که حد نصاب ورود به ماده درازکش را کسب نکرد در غیر این‌صورت ما تصمیم داشتیم که وی در این ماده شانس خود را امتحان کند. به هر حال این تیرانداز مدتی در سربازی بود و تمرینات وی تحت الشعاع این موضوع قرار گرفت.
اینانلو در خصوص گلنوش سبقت‌اللهی نیز گفت: وی ۳ روز بعد از حضور تیم در آلمان، به اردو اضافه شد و فعلا در ماده ۲۵ متر و ۱۰ متر تمرینات خود را دنبال می‌کند.
۲۱ تیر ۱۳۹۵ ۱۴:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.