شهردار ریو:با پا در میانی رئیس جمهور مشکلی برای ریو وجود نخواهد داشت

شهردار ریو:با پا در میانی رئیس جمهور مشکلی برای ریو وجود نخواهد داشت
ادورادو پائس مدعی شد که رئیس جمهور برزیل در بحث آماده سازی المپیک ورود پیدا کرد بنابراین دیگر مشکلی برای المپیک ریو وجود نخواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از واشنگتن پست؛در حالی که تنها یک ماه به آغاز بازی های المپیک برزیل باقی است، مقام های برزیل مدعی شدند، به رغم پیشرفت ناکافی برنامه، از تکمیل کار و تأمین امنیت شهر اطمینان کافی دارند.اما با این همه ناآرامی های سیاسی و نگرانی از اپیدمی زیکا موجب تردید مسافران و ورزشکاران زیادی است.
دهکده المپیک ریونیز قرار است ماه آینده میزبان ۱۸ هزار ورزشکار، کارکنان و داوطلبان اداره بازی ها باشد، اما پروژه عظیم ساخت ۳۱ برج مسکونی با ۳۶۰۰ آپارتمان که قرار است محل سکونت این جمعیت در ماه آینده باشد، به دلایل مالی و تشکیلاتی هنوز آماده نیست.
شهردار ریو و رئیس کمیته برگزار کننده مسابقات، روز سه شنبه در کنفرانس خبری وعده دادند که همه چیز به موقع آماده خواهد شد.
ادواردو پائس شهرداردر این باره افزود:ما شرایط سختی پیش رو داریم، زیرا محدودیت هایی که پلیس به دلایل وضعیت امنیتی ایجاد کرده است، موجب به تعویق افتادن کارها می شود؛
اما حال که رئیس جمهور پا جلو گذاشته است، مشکل تا حدود زیادی حل خواهد شد.
به گفته شهردار ریو، طبق برنامه آنها باید تا امروز ۸۰ درصد کار را انجام داده بودند، اما به دلیل کمبود بودجه فقط ۴۸ درصد آن انجام شده است.
در پی آن میشل تمر رئیس جمهوری موقت برزیل به خبرنگاران اطمینان داد که بودجه تامین شده و با پرداخت دستمزد پلیس، آتش نشان ها و سایر کارکنان، آنها به سرکار باز می گردند و پروژه ساخت و ساز دهکده المپیک به رغم نابسامانی های فعلی به درستی پیش رود.
آرتور نوزمان رئیس کمیته برگزاری المپیک نیز در این باره تصریح کرد :مدت کمی به آغاز بازی ها مانده و ما خوشحالیم که با تکیه به حمایت های موجود توانسته ایم تا اینجا پیش برویم. تقریبا تمام زمین های مسابقات و محل استقرار تماشاچیان آماده است.
 برگزاری بازی های المپیک قرار بود، صحنه جلوه آرایی بین المللی برزیل به عنوان یک قدرت مطرح در جهان باشد، اما در پی جنجال فساد اقتصادی و ناآرامی های سیاسی، منجر به برکناری موقت دیلما روسف به اتهام اختلاس و بی ثباتی کشور شد

۲۱ تیر ۱۳۹۵ ۰۹:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.