رنکینگ تیمی جهان؛صعود بی سابقه تیم ملی مردان ایران به رتبه زیر سی جهان

رنکینگ تیمی جهان؛صعود بی سابقه تیم ملی مردان ایران به رتبه زیر سی جهان
فدراسیون جهانی تنیس روی میز تازه ترین رنکینگ تیمی جهان را منتشر کرد.

 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز ، فدراسیون جهانی ( ITTF ) که هر ماهه رده بندی بازیکنان و کشورها را اعلام می کند ، با انتشار رنکینگ ماه جولای 2016 رده بندی تیمی کشورهای دنیا ، تیم ملی مردان ایران را با 3 پله صعود نسبت به ماه گذشته در مکان 29 جهان قرار داد.
 
رنکینگ تیمی  کشورها از سال 2003 توسط فدراسیون جهانی راه اندازی گردیده و این برای نخستین بار است که تیم ملی مردان کشورمان در جایگاه 29 قرار گرفته است .
 
رنکینگ تیمی جهان بر اساس رتبه 3 بازیکن برتر کشورها در رده بندی انفرادی محاسبه می گردد که نوشاد و نیما عالمیان بهمراه افشین نوروزی سه بازیکن برتر ایران در رنکینگ را تشکیل می دهند .
 

 
اما در بخش زنان ، تیم ایران بدون تغییر نسبت به ماه گذشته همچنان در مکان 46 جهان قرار گرفته است ، ندا شهسواری ، محجوبه عمرانی و مریم صامت سه برتر ایران در رنکینگ جهانی را تشکیل می دهند.
 

 
صعود در رنکینگ های انفرادی و تیمی علاوه بر تلاش و ارتقای فنی بازیکنان  ، مستلزم برنامه ریزی دقیق و فنی در راستای انتخاب و حضور در میادین خاص و متفاوتی می باشد که منجر به اخذ امتیازات لازم می گردد.
 
رنکینگ های تیمی و انفرادی از آن نظر حائز اهمیت است که سید گذاری کلیه مسابقات بین المللی ، قاره ای و جهانی و از جمله المپیک ها بر مبنای رنکینگ صورت می پذیرد .

۲۰ تیر ۱۳۹۵ ۱۰:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.