در جریان مجمع عمومی فدراسیون جهانی تیراندازی ، ندا نوذری عضو کمیته پزشکی شد

در جریان  مجمع عمومی فدراسیون جهانی تیراندازی ، ندا نوذری عضو کمیته پزشکی شد
مجمع عمومی فدراسیون جهانی تیراندازی با حضور نمایندگان ایران و ۱۴۰ کشور جهان در کشور روسیه برگزار شد و برای اولین بار یک ایرانی به عضویت آن انتخاب شد .

 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک وب ه نقل  از سایت  فدراسیون تیراندازی، مجمع عمومی فدراسیون جهانی تیراندازی به میزبانی کشور روسیه طی دو روز ۱۱ و ۱۲ تیرماه و با حضور ۱۴۰ کشور جهان برگزار شد که در این مجمع دکتر سید مهدی هاشمی، رییس فدراسیون تیراندازی ایران نیز حضور داشت.
در این جلسه، ضمن بررسی مسائل به گزارش مسابقات قبل و وضعیت آماری تاسیسات المپیک و گزارش مالی سالانه آن پرداخته شد و همچنین در خصوص مسابقات جهانی ۲۰۱۸ کره جنوبی و ۲۰۱۷ روسیه بحث و تبادل نظر شد.
در حاشیه این مجمع انتخابات کمیته های فدراسیون جهانی نیز برگزار شد که برای اولین بار در تاریخ issf یک ایرانی به عضویت فدراسیون جهانی در آمد.
گفتنی است، خانم ندا نوذری داوربین الملی ایران با تایید هیئت ریسه فدراسیون جهانی برای ۴ سال به عضویت در کمیته پزشکی این فدراسیون انتخاب شد که پیش از این عضویت در کمیته پزشکی کنفدراسیون آسیا را در کارنامه سوابق خود دارد.
در کنار این موضوع جلساتی بین روسای فدراسیون ایران و رییس و اعضای کنفدراسیون آسیا برگزار شد که قرار شد کنفدراسیون آسیا تلاش کند تا رقابتهای آسیایی پیش رو که به میزبانی تهران برگزار خواهد شد هر چه بهتر و با شکوه تر انجام شود و همچنین در خصوص تمدید فعالیت های کشور ایران به عنوان مسئول آکادمی تیراندازی آسیا بحث و مذاکره شد تا با مکاتابات ایران این مهم انجام شود.

۱۵ تیر ۱۳۹۵ ۱۱:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.