با هدف بازدید از اردوی ملی پوشان،رییس فدراسیون به مجارستان رفت

با هدف بازدید از اردوی ملی پوشان،رییس فدراسیون به مجارستان رفت
مجید کیهانی برای بازدید از شرایط اردوی حسن تفتیان و احسان حدادی راهی سفر شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی ، مجید کیهانی، رییس فدراسیون دو و میدانی با هدف بازدید از اردوی آماده سازی حسن تفتیان، دونده المپیکی کشورمان که به همراه احمد رمضان زاده در مجارستان به سر می برد، صبح امروز(سه شنبه) تهران را به مقصد بوداپست، ترک کرد.

تفتیان که پس از افتخارآفرینی در رقابت های دو و میدانی اسپانیا موفق شد رکورد ملی 100 متر کشورمان را با ثبت زمان 10.04 ثانیه بهبود بخشد، دور جدید تمریناتش را زیر نظر رمضان زاده برای کسب سهمیه در رشته 200 متر آغاز کرده است، از این رو کیهانی در این بازدید، در جریان سیر تمرینات و برنامه های سریع ترین مرد ایران قرار خواهد گرفت.

همچنین قرار است رییس فدراسیون پس از بازدید از اردوی تفتیان به اشتوتگارت آلمان، محل کمپ تمرینات احسان حدادی، پرتابگر دیسک المپیکی کشورمان رفته و در جریان وضعیت آمادگی و مصدومیت نایب قهرمان پرتاب دیسک لندن قرار بگیرد.

حدادی که با وجود مصدومیت، در رقابت ها و تورنمنت های دو و میدانی پیش از آغاز بازی های المپیک 2016 ریو شرکت می کند، سعی دارد تا وضعیت آمادگی و رکوردهای خود را، زیر نظر کیم بوخونسف، مربی کهنه کار خود بهبود بخشد.

کیهانی پس از بازدید از اردوی حدادی، به تهران باز خواهد گشت.

۱۵ تیر ۱۳۹۵ ۱۱:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.