تمرینات مشترک جودوکاران ایران در کمپ بین المللی بارسلون

تمرینات مشترک جودوکاران ایران در کمپ بین المللی بارسلون
ملی پوشان المپیکی جودوی ایران که به منظور برپایی یک اردوی 8 روزه جمعه شب گذشته عازم اسپانیا شدند پس از استقرار در هتل محل اقامت خود تمریناتشان را در مرکز بین المللی ورزش بارسلون آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو ، اعضای 4 نفره تیم ملی جودوی ایران متشکل از جواد محجوب ، سعید ملایی و علیرضا خجسته با مدیریت محمدرضا رودکی که جمعه شب گذشته عازم کمپ بین المللی بارسلونای اسپانیا شدند پس از استراحتی کوتاه از بعد از ظهر همان روز تمرینات خود را همراه و همگام با جودوکاران المپیکی سراسر جهان در مرکز ورزشی "پلی فلس" در بارسلون آغاز کردند.
در این کمپ تمرینی که اغلب جودوکاران حاضر در المپیک ریو از کشورهای مختلف جهان حضور دارند جودوکاران المپیکی کشورمان تمرینات مشترکی را با دیگر جودوکاران حاضر در کمپ برگزار می کنند.
محل اقامت جودوکاران ایران در هتل "سیوداد" در نزدیکی باغ ملی بارسلونا واقع شده که فاصله زیادی با کمپ تمرینی جودوکاران ندارد.
نصرت خان ولی اف به دلیل مشکل ویزا نتوانست ملی پوشان کشورمان را در این سفر همراهی کند و محمد رضا رودکی علاوه بر کار مدیریت ، امور فنی جودوکاران را نیز بر عهده دارد.

۱۵ تیر ۱۳۹۵ ۱۰:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.