معارفه نایب رییس بانوان فدراسیون جودو/ گواری: خانم ساکی از نیروهای کاربلد در مدیریت های ورزشی است

معارفه نایب رییس بانوان فدراسیون جودو/ گواری: خانم ساکی از نیروهای کاربلد در مدیریت های ورزشی است
مراسم معارفه نایب رییس جدید بانوان فدراسیون جودو و کوراش عصر امروز در محل فدراسیون برگزر شد و خانم آذین ساکی رسما به عنوان نایب رییس این فدراسیون معرفی و آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو و کوراش ، در مراسم معارفه نایب رییس جدید بانوان فدراسیون جودو و کوراش که با حضور غلامحسین علمی دبیر فدراسیون و خانم ها زکی زاده و فتاح زاده از کارشناسان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد ، احمد گواری سرپرست فدراسیون جودو با خیرمقدم به خانم ساکی گفت: ابتدا باید از زحمات خانم کعبی زاده نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشیم و نامبرده به دلیل مشغله زیاد و اصرار خودشان با فدراسیون قطع همکاری کردند ولی همچنان وی در کنار ورزش خواهد بود چرا که از نیروهای خوب و با تجربه وزارت ورزش می باشند.
گواری گفت: خانم ساکی نیز همانند خانم کعبی زاده از جمله کارشناسان و نیروهای وفادار و متعهد و متخصص در وزارت ورزش و جوانان است که در کار اجرایی هم کارنامه خوب و روشنی در نایب رییسی فدراسیون ناشنوایان و همچنین بخش های کارشناسی وزارت و رزش و جوانان داشته اند.
سرپرست فدراسیون جودو خطاب به نایب رییس بانوان گفت: فدراسیون دارای نیروهای متعهد و متخصص و کاربلدی است و استعداد و توانمندی که در جودوی بانوان وجود دارد به نظر من بالاتر از این حرفهاست و با یک وفاق و همدلی بین خانواده جودو می توانیم فراتر ازآسیا حرکت کنیم.
گواری افزود: واقعا بنده به این مهم اعتقاد دارم که جودوی ایران فراتر از آسیا باید باشد و انشالله با تلاش و همت خانواده جودو ، کارشناسان ، مربیان ، ورزشکاران و هیات ها و همه آنهاییکه دل در گرو جودو دارند این رشته خوب و زیبا جایگاه واقعی خود را در آسیا و جهان بدست آورد.
وی اضافه کرد: ضمن اینکه در بخش بانوان هم ما استعدا خوبی داریم و طی چند سال گذشته قدم های خوبی برداشته شده ولی هنوز کفایت نمی کند و امیدواریم خانم ساکی با استفاده از تجارب خانواده جودو بتواند این حوزه را فعال تر و پر بار تر از قبل در آورد چرا که بازهم اعتقاد دارم که استعدادی که در جودوی بانوان هست با آقایان برابری می کند که بنابردلایلی تا کنون نتوانسته اند بانوان به حق واقعی خود برسند ولی انشالله با ایجاد وفاق و اتحادی که شما به وجود خواهید آورد بانوان جودو و کوراش ایران بزودی در آسیا از حق خود دفاع کنند.
در ادامه این مراسم و پس از سخنان کوتاه غلامحسین علمی دبیر فدراسیون ، خانم آذین ساکی با قدردانی از زحمات خانم کعبی زاده گفت: باید از ایشان تشکر کنم و انشالله بتوانم  با کمک همکاران و بزرگان جودو به خوبی این راه را ادامه دهم تا جودوی بانوان به آنچه که شایستگی و لیاقتش را دارد برسد.
نایب رییس بانوان فدراسیون جودو افزود: مسئولیت ما که کارمند وزار ت ورزش هستیم در اینگونه مواقع بیشتر می شود چرا که باید دو برابر گذشته تلاش کنیم تا جواب اعتماد وزارت و ریاست فدراسیون و کارشناسان وزارتخانه را بدهیم و همچنین توقعی که جامعه جودو از ما دارند را برآورده سازیم.
وی گف:  انشالله که بتوانم با وفاق و همدالی و استفاده از تجارب و تفکرات اهالی جودو در بخش بانوان به آن هدفی که فدراسیون جودو و وزارت ورزش مد نظر دارند در آینده ایی نزدیک دست یابیم.

۱۳ تیر ۱۳۹۵ ۱۷:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.