پیام تبریک کمیته ملی المپیک برای قهرمانی تیم ملی وزنه برداری جوانان در پیکارهای جهانی

پیام تبریک کمیته ملی المپیک برای قهرمانی تیم ملی وزنه برداری جوانان در پیکارهای جهانی
کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی وزنه برداری جوانان کشورمان در مسابقات جهانی گرجستان را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی وزنه برداری جوانان کشورمان در مسابقات جهانی گرجستان را تبریک گفت. در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک آمده اس: پولاد مردان جوان کشورمان موفق شدند در رقابت‌های جهانی وزنه برداری جام قهرمانی این رقابت‌ها را در این آوردگاه بزرگ، بالای دست برده و ضمن به اهتزاز در آوردن پرچم میهن عزیزمان در این رقابت ها، سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سالن مسابقات طنین‌انداز کنند.
ضمن تبریک این قهرمانی به مسئولین فدراسیون، کادر فنی و قهرمانان عزیز و بخصوص ملت بزرگ ایران، امید می رود نمایندگان کشورمان که این مهم را رقم زدند بعنوان پشتوانه های ارزشمند تیم ملی بزرگسالان، قهرمانی در المپیک 2020 را بعنوان نقطه هدف خود ترسیم کرده و افتخارات بیشتری را برای ایران عزیز بدست آورند.
آفرین بر شما دلاور مردان عزیز که با این قهرمانی، دل ملتی را شاد کردید تا تک تک ایرانیان اقصی نقاط جهان از داشتن چنین قهرمانانی که برای به اهتزاز در آمدن پرچم سه رنگ کشورشان  با تمام وجود،جوانمردانه می جنگند به خود ببالند.
امید است در دیگر رقابت‌های پیش رو بخصوص بازی‌های المپیک  2016 ریو نیز همچون گذشته الطاف الهی و دعای خیر مردم بدرقه راه تمامی نمایندگان اعزامی ایران در رشته های مختلف باشد".
۱۲ تیر ۱۳۹۵ ۱۸:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.