المپیک ریو دریچه ای به واقعیت مجازی

المپیک ریو دریچه ای به واقعیت مجازی
کمپانی های بزرگ دنیا در زمینه واقعیت مجازی امسال در المپیک ریو دست به خلاقیت شگرفی زده اند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل ازروزنامه  تایمز،در فاصله کوتاه باقی مانده تا بزرگترین آوردگاه جهانی  بخش رسانه‌ای المپیک اعلام کرد که قرار است به منظور به رسمیت شناختن کاربران فناوری واقعیت مجازی سامسونگ، پوششی از بازی‌ها و مسابقات المپیک 2016 ریو به مدت 85 ساعت را در قالب واقعیت مجازی نیز ارائه شود.
به گفته مدیر ارشد آمریکایی بازاریابی سامسونگ، کاربران واقعیت مجازی هنگام مشاهده بازی‌ها در محیط شناور می‌شوند و می‌توانند نمای 360 درجه را تجربه کنند. در واقع، طرفداران المپیک همزمان با برگزاری مهم‌ترین رویداد ورزشی المپیک 2016 ریو، آن را به شیوه‌ای جدید به تماشا می‌نشینند.
برنامه‌ریزی پخش مسابقات در قالب واقعیت مجازی که از سوی خدمات پخش برنامه المپیک صورت می‌گیرد، شامل پخش مراسم افتتاحیه و اختتامیه، بسکتبال مردان، ژیمناستیک، دو و میدانی، والیبال ساحلی، شیرجه، بوکس و شمشیربازی و نیز بخش های دیگر خواهد بود.
برنامه واقعیت مجازی المپیک از 6 اوت (16 مرداد)، یک روز بعد از آغاز مراسم افتتاحیه آغاز خواهد شد و تا 22 اوت (اول شهریور)، یک روز بعد از اتمام بازی‌ها ادامه دارد.
 کاربرانی که دارای گوشی‌های هوشمند گلکسی سامسونگ قابل تطبیق با واقعیت مجازی Gear سامسونگ دارند می‌توانند از طریق اپلیکیشن ورزشی NBC به محتوی واقعیت مجازی دسترسی پیدا کنند. آنها همچنین قادرند محتوی واقعیت مجازی را از طریق فناوری تلویزیون در همه جاروی این اپلیکیشن مشاهده کنند.



۱۲ تیر ۱۳۹۵ ۱۴:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.