کمیته ملی المپیک روز جهانی ورزشی نویسان را تبریک گفت

کمیته ملی المپیک روز جهانی ورزشی نویسان را تبریک گفت
امروز، دوم جولای( 12 تیر) ، در تقویم کشورهای جهان به عنوان روزجهانی ورزشی نویسان نامگذاری شده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛صدها رشته ورزشی در جهان وجود دارد و در هر ساعت رویدادهای ورزشی بسیاری در حال برگزاری است. به لطف سرعت، بی طرفی و توانایی های ورزشی نویسان، میلیون ها طرفدار ورزش در سراسر دنیا از تیم ها و رقابت های مورد علاقه شان مطلع و برای حضور در عرصه ورزش همگانی و قهرمانی علاقه مند می شوند.
دوم جولای، به عنوان روز جهانی ورزشی نویسان، اولین بار در بازی های المپیک 1924 پاریس به مناسبت تاسیس انجمن جهانی ورزشی نویسان(AIPS)  و برای تجلیل از خدمات ارزشمند خبرنگاران، نویسندگان و عکاسان ورزشی، در مسیر پیشبرد ورزش دنیا، نامگذاری شد.  
این روز برای ارتقاء هر چه بیشتر روزنامه نگاران ورزشی در کار حرفه ای شان، استفاده از ورزش به عنوان ابزاری برای گسترش صلح جهانی، عدالت و بی طرفی در دنیا یاد شده است. روزنامه نگاران ورزشی  نه تنها میتوانند ارزش های والای انسانی را در ورزش، بلکه در سراسر دنیا، گسترش دهند بلکه می توانند با تبیین و پر رنگ تر نشان دادن رقابتهای جوانمردانه در ورزش نقش بسزایی در گسترش نوع دوستی و اخلاق مداری در جامعه داشته باشند.
کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از زحمات تمامی فعلان حوزه خبری و تصویری ورزش کشور ، این روز را به کلیه نویسندگان،خبرنگاران و عکاسان ورزشی کشور تبریک گفته و ضمن آرزوی موفقیت برای این عزیزان امیدوار است جامعه خبرنگاران،گزارشگران و تصویر برداران زحمتکش ورزشی  بتوانند در رسالت خطیر خود برای انعکاس مطلوب موفقیت های ورزشی و همچنین گسترش ورزش همگانی و قهرمانی در جامعه همچون گذشته موفق عمل نمایند.

۱۲ تیر ۱۳۹۵ ۰۹:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.