لیگ جهانی؛ ملی پوشان ایران نخستین شکست صربستان را رقم زدند

لیگ جهانی؛ ملی پوشان ایران نخستین شکست صربستان را رقم زدند
تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه هفته سوم لیگ جهانی خود موفق به شکست صربستان صدرنشین شدند تا این تیم نیز نخستین ناکامی خود را در تهران تجربه کرده باشد.


به گزارش روابط عمومی کمیته مل یالمپیک و به نقل از سایت  فدراسیون والبیال، تیم ملی والیبال ایران امشب در نخستین دیدار خود در هفته سوم لیگ جهانی در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران میزبان صربستان بود.
ملی پوشان ایران در ست های اول و دوم با امتیازهای 25 بر 18 و 25 بر 22مغلوب صربستان شدند اما در ست های سوم تا پنجم هه ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 23 و 16بر 14 به پیروزی رسیدند.
تیم ایران با کسب این پیروزی تعداد بردهای خود را به سه رساند و با هفت امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفت تا دو پله صعود تجربه کرده باشد. صربستان نیز با 6 برد و یک شکست و 19 امتیاز همچنان در صدر ماند.
رائول لوزانو در ابتدای این مسابقه از ترکیب میلاد عبادی پور، عادل غلامی، محمد جواد معنوی نژاد، سعید معروف، شهرام محمودی، محمد موسوی و  مهدی مرندی استفاده کرد.
همچنین در تیم صربستان نیکولا گاربیچ سرمربی این تیم از مارکو  ایوُویچ، الکساندر آتاناسیویچ، سرِچکو لیسیناک، میلوش نیکیچ، مارکو پودراشچانین، نیکولا یوویچ و نون مایستروویچ در ابتدای این مسابقه استفاده کرد.
ناثانون سوواپارک از تایلند و ابراهیم النعامه از قطر به عنوان داور اول و دوم قضاوت دیدار ایران و صربستان را بر عهده داشتند.
نصراله سجادی، عبدالحمید احمدی و غلامرضا شعبانی بهار معاونین وزیر ورزش و جوانان از جمله تماشاگران دیدار ایران و صربستان بود. محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان نیز از ست سوم مسابقه به سالن 12 هزار نفری آزادی آمد.
ظرفیت سالن 12 هزار نفری آزادی تهران از دو ساعت قبل از شروع این مسابقه تکمیل شده بود.
در بین ست های دوم و سوم، تیم های ایران و صربستان برای 10 دقیقه استراحت به رختکن رفتند.
تیم ملی والیبال ایتالیا نیز قبل از دیدار ایران و صربستان و در نخستین مسابقه شهر تهران سه بر یک آرژانیتن را از پیش رو برداشت.

۱۲ تیر ۱۳۹۵ ۰۸:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.