فراخوان کمیته ملی المپیک برای حضور گسترده جامعه ورزش کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس

فراخوان کمیته ملی المپیک برای حضور گسترده جامعه ورزش کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس
همزمان با فرارسیدن روز جهانی قدس،کمیته ملی المپیک با صدور بیانیه‌ای از پیشکسوتان،مربیان،قهرمانان،داوران وجامعه ورزش کشور درخواست کرد تا همچون سالهای گذشته ضمن حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین راکنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در متن فراخوان کمیته ملی المپیک آمده است:
نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نشانه تدبیر و دوراندیشی حکیمانه بنیانگذار انقلاب و معمار تفکر وحدت اسلامی بود تا حمایت از مردم مظلوم فلسطین و دفاع از قدس شریف به نشانه شرافت همه مسلمانان جهان و فصل‌الخطاب آنها و بلکه همه آزاد اندیشان جهان باشد.
امسال نیز در روز جهانی قدس جامعه بزرگ و قدر شناس ورزش کشور در کنار هم و در صفوفی به هم پیوسته دریوم الهی دوباره به ندای آزادی خواهی معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفته و بار دیگر ضمن تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب اسلامی و شهدای عزیز و مقام معظم رهبری، نشان خواهند داد به هیچ وجه از آرمانهای امام عزیزخود دست نخواهند کشید.
روز قدس، روز وحدت، شرافت و دمیده شدن جان تازه در کالبد جهان اسلام است که همه با  مشارکت در آن، سهیم خواهیم شد و فریاد خواهیم زد قدس عزیز و مردم فلسطین تنها نیستند.

۱۰ تیر ۱۳۹۵ ۰۹:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.