امضا تفاهنمامه کمیته ملی المپیک و فروشگاه زنجیره ای رفاه؛رفاه حامی مدال آوران ایران در بازیهای المپیک ریو

امضا تفاهنمامه کمیته ملی المپیک و فروشگاه زنجیره ای رفاه؛رفاه حامی مدال آوران ایران در بازیهای المپیک ریو
با حضور کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک،شاهرخ شهنازی دبیر کل و فرشید گل زاده کرمانی عضو هیات مدیره و مدیر عامل فروشگاه زنجیره ای رفاه،صبح امروز تفاهمنامه ای بین کمیته و فروشگاه زنجیره ای رفاه جهت حمایت از قهرمانان و مدال آوران بازیهای المپیک ریو امضا شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ابتدای این نشست رئیس کمیته ملی المپیک ضمن خیر مقدم به اصحاب رسانه ابراز داشت:تمام تلاش کمیته ملی المپیک در اینست که کاروان اعزامی به بازیهای المپیک روی با حداکثر توان و آمادگی جسمی و روحی و روانی و عوامل انگیزشی راهی بازیهای المپیک گردد تا بتواند با قوت قلب به افتخار آفرینی برای کشور عزیزمان بپردازد.
کیومرث هاشمی خاطر نشان کرد:در این مدت موفق شدیم تا با امضا تفاهمنامه های مختلف بتوانیم در بعد عوامل انگیزشی برای کاروان اعزامی به این بازیها قدمهای موثری برداریم و دراین زمینه تفاهمنامه ای نیز با مسئولان محترم شرکت فروشگاه زنجیره ای رفاه امضا کرده که جزئیات آن توسط آقای گل زاده اعلام می گردد.
سپس دکتر فرشید گل زاده کرمانی ضمن آرزوی موفقیت برای کاروان اعزامی به بازیهای المپیک ریو ابراز داشت:وظیفه خود دانستیم در چنین مقطع حساسی در کنار ورزشکاران اعزامی کشورمان به بازیهای المپیک باشیم بخصوص که مسئولان کمیته ملی المپیک در این باره نگاه ویژه و حمایت آمیزی داشته و همین امر ما را در همراهی برای موفقیت قهرمانان کاروان اعزامی کشورمان دلگرم و مصمم کرد.
وی ادامه داد:بر اساس این تفاهم نامه، شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه به قهرمانان و طلا آوران بازیهای  المپیک ۵۰ میلیون تومان رفاه کارت برای تامین مایحتاج روزانه آنها پاداش خواهد داد.
گلزاده خاطر نشان کرد:از طرفی با توجه به اینکه زنان در تاریخ حضور ایران در المپیک تاکنون موفق به کسب مدال نشدند و در این دوره شانس دریافت مدال برای آنها وجود دارد و همچنین برای افزایش ایجاد عوامل انگیزشی، شرکت رفاه به بانوانی که مدال نقره یا برنز المپیک ریو را تصاحب کنند، معادل قهرمانان مرد، ۵۰ میلیون تومان رفاه کارت اهدا خواهد کرد.
عضو هیات مدیره و مدیر عامل فروشگاه زنجیره ای رفاه تصریح کرد:همچنین شرکت زنجیره ای رفاه به عنوان یک بنگاه تجاری بزرگ با ۲۲۰ فروشگاه در سراسر کشور در راستای اشتغالزایی و حمایت هرچه بیشتر از المپیکی ها، یکی از بستگان درجه یک مدال آوران بازی های ۲۰۱۶ ریو را استخدام رسمی می کند و این امر بنا بر معرفی و انتخاب اقوام درجه یک از سوی خود قهرمانان خواهد بود.

۸ تیر ۱۳۹۵ ۱۴:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.