سرمربی تیم ملی جودو: ما برای یک هدف بزرگ تلاش می کنیم؛ مدال المپیک

سرمربی تیم ملی جودو: ما برای یک هدف بزرگ تلاش می کنیم؛ مدال المپیک
المپیکی های جودوی ایران در حالی تمرینات خود را در شهرستان چناران پیگیری می کنند که بلافاصله پس از اردوی چناران بایستی عازم کمپ بین المللی مادرید در اسپانیا شوند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو و کوراش، "نصرت خان ولی اف" سرمربی تیم ملی جودوی ایران با ابراز رضایت از اردوی چناران گفت: اینجا فوق العاده است، هوای خوب و مناسب ، استقبال مردم خونگرم و حمایت همه جانبه مردم شهر چناران به ما این فرصت را داده تا در فضایی آرام و بدون حاشیه و با آرامش کامل برای هدفی بزرگ که با هم ترسیم کرده ایم تلاش کنیم.

وی افزود: من باید از فدراسیون جودوی ایران تشکر کنم بابت این اردوها و این امکاناتی که در آستانه المپیک در اختیار ما قرار داد ه اند. همه بزرگان ورزش می دانند که تنوع تمرینات و تنوع شرایط و فضای اردوها، قبل از اتفاق بزرگی مثل المپیک برای یک قهرمان المپیکی بسیار در روحیه او تاثیر گذار است که خوشبختانه ما تا کنون به خوبی از این تاکتیک استفاده کرده ایم. اردوی آنتالیا و سپس اردوی بلاروس در دو شرایط کاملا متفاوت برگزار شد اما هدف یکی بود، حضور در کنار المپیکی های سراسر جهان که خود بهترین نوع آماده سازی برای جودوکاران ما در آستانه المپیک است.

نصرت خان افزود: اکنون چند روزی است که در چناران تمرینات بسیار شاد و متنوع و خوبی را تجربه می کنیم و همه میدانند که ورزشکار بعد از یک دوره تمرینی مشخص نیاز به مسابقه دارد. از آنجا که در شرایط فعلی مسابقه اصلا به صلاح قهرمانان نیست چون امکان آسیب دیدگی وجود دارد ما بزودی عازم کمپ تمرینی اسپانیا خواهیم شد. کمپی که تقریبا تمامی المپیکی های جودوی جهان آنجا حضور دارند. ورزشکاران می توانند با نفرات سایر کشورها تمرین کنند و فنون خود را در شرایط شبیه مسابقه مرور کنند و این بهترین فرصت برای جودو کاران ایران است .

وی در پایان گفت: من واقعا از رعایت نظم و انضباط هر سه جودوکار و تمرینات منظم و با انگیزه ایی که جواد محجوب- سعید ملایی و علیرضا خجسته انجام می دهند بسیار راضی هستم و می خواهم از رعایت تمامی قوانین اردویی از سوی ایشان تشکر کنم. واقعا ما الان به یک دیدگاه کاملا مشترک از یکدیگر رسیده ایم و هدفی که ترسیم کرده ایم بسیار بالا و هدفی بزرگ است که نگاه من و سه ملی پوش المپیکی به آن است: کسب مدال المپیک.

هیچ چیزی نمی تواند مانع ما برای تلاش و رسیدن به این هدف بزرگ باشد و امیدوارم شرایط به گونه ایی پیش برود که با همین میزان اشتیاق و علاقه بدنبال آن هدف بزرگ باشیم.

۶ تیر ۱۳۹۵ ۱۰:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.