یازهمین نشست ستاد کاروان اعزامی به بازیهای المپیک ریو برگزار شد

یازهمین نشست ستاد کاروان اعزامی به بازیهای المپیک ریو برگزار شد
یازدهمین نشست ستاد کاروان اعزامی به بازیهای المپیک ریو عصر روز گذشته د رمرکز نظارت بر تیمهای ملی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این نشست پس از بررسی اقدامات صورت گرفته بخش های مختلف برای اعزام هر چه بهتر کاروان اعزامی به ریو،جهت برگزاری نشست آموزشی و توجیهی سرپرستان و نمایندگان تیمهای مختلف ورزشی اعزامی به ریو همچون امنیت،پزشکی،تشریفات،رسانه و... که 21 تیر ماه در محل کمیته برگزار می شود هماهنگی نهایی صورت پذیرفت.

همچنین مقرر شد تا در زمان حضور کاروان ورزشی کشورمان در ریو دکتر اصغر رحیمی سرپرست کاروان اعزامی بعنوان سخنگوی کاروان نیز باشند.
در این نشست بر لزوم  رعایت موازین فرهنگی وداشتن نظم و انضباط فردی و تیمی کاروان اعزامی به ریو در زمان برگزاری رقابتها تاکید شده و حتی تصمیم گرفته شد تا در خاتمه رقابتهای المپیک به بهترین سرپرست،مربی و ورزشکار کاروان اعزامی به ریو در زمینه رعایت نظم و انضباط از سوی کمیته ملی المپیک جوایزی اهدا گردد.

در این نشست کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک،اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی و سرپرست کاروان اعزامی،دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی،فراهانی مسئول امنیت، اسلامیان مسئول امور بین الملل، مسجدی مسئول امور تدارکات،سلامی مسئول تشریفات و عبدالهی مسئول امور رسانه حضور داشتند.

۲ تیر ۱۳۹۵ ۱۲:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.