تیم فوتبال برزیل در المپیک سرمربی ندارد

تیم فوتبال برزیل در المپیک سرمربی ندارد
پس از اعلام رسمی فدراسیون فوتبال برزل مبنی بر انتخاب تیته به عنوان جایگزین دونگا اخراجی ،این نهاد ملی تاکید کرد، قرار نیست تیته در این تورنمنت روی نیمکت سلسائو بنشیند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از رویترز، تیم ملی فوتبال برزیل در کوپا آمه‌ریکا نمایش کابوس‌واری داشت و حتی نتوانست از مرحله گروهی به دور بعد راه پیدا کند.
فدراسیون فوتبال برزیل بلافاصله کارلوس دونگا را برکنار  و آدنور لئوناردو باکی ملقب به تیته که هدایت کورینتیانس را به عهده داشت، به عنوان سرمربی جدید  معرفی کرد.
تیته در نخستین نشست خبری خود تاکید کرد: اینجا هستم چراکه تیم ملی کشورم نمایش ناامید کننده‌ای داشت. مسئولیتم این است که بتوانم برزیل را به جایگاهی که شایسته آن است برسانم. متاسفانه نتوانستیم در چند سال اخیر خوب نتیجه بگیریم و این مسئولیت من را سنگین‌تر کرده است.
او ادامه داد: قبل از هر چیز باید به دنبال نتیجه گرفتن در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه باشیم. این یک واقعیت است که ما وضعیت خوبی نداریم و اگر می خواهیم به جام جهانی راه پیدا کنیم، باید سخت تلاش کنیم. چشم همه برزیلی‌ها به من است و امیدوارم که به عنوان سرمربی جدید برزیل عملکرد درخشانی از خود نشان بدهم.
در حالی که به المپیک ریو نزدیک می‌شویم و قرار است برزیل هم به عنوان تیم میزبان در این رقابت‌ها حضور داشته باشد، فدراسیون فوتبال برزیل به تیته اعلام کرده است که قرار نیست او در این تورنمنت روی نیمکت سلسائو بنشیند

۲ تیر ۱۳۹۵ ۱۰:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.