در مسیر کسب سهمیه المپیک؛کاهش شدت تمرین شناگران در هفته پایانی اردو مجارستان

در مسیر کسب سهمیه المپیک؛کاهش شدت تمرین شناگران در هفته پایانی اردو مجارستان
تیم‌ملی شنای ایران در آخرین هفته تمرین قبل از شروع مسابقات سهمیه المپیک در حال بازسازی و ریکاوری هستند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛  ملیپوشان شنای ایران که برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک و کسب حدنصاب‌های مورد نیاز، اردوهای مستمر داخلی را پشت سر گذاشتند، در ادامه مسیر، بامداد چهارشنبه (۱۲ خرداد ۱۳۹۵) سفر یک ماهه خود را به مجارستان آغاز کردند.

در این اردو هر پنج شناگر حاضر در اردوهای متمرکز به همراه خشایار حضرتی حضور دارند. شناگران تا پیش از شروع مسابقات انتخابی المپیک (به میزبانی بوداپست مجارستان) این اردو را ادامه می دهند. مسابقات انتخابی  از ۲۹ ژوئن تا دوم جولای ۲۰۱۶ ( ۹ تا ۱۲ تیر ۱۳۹۵) برگزار می‌شود و ملی‌پوشان مسیر طولانی خود را برای ورود به المپیک به سرانجام می‌رسانند.

به گفته خشایار حضرتی مربی تیم ملی در فاصله یک هفته مانده به شروع مسابقات، شدت و مقدار تمرین به حداقل رسیده است. شناگران  در حال بازسازی و ریکاوری هستد و آخرین نکات برای مسابقه مرور می شود. تمرینات بدنسازی به حداقل رسیده تا در روز شروع مسابقات ملی‌پوشان در بالاترین حد آمادگی باشند.

وضعیت روحی و جسمی کاروان شنای ایران در دبرسن مجارستان مثبت ارزیابی شده و رکوردهای ثبت شده در تمرینات رضایت کادرفنی را به ارمغان آورده است.

در حال حاضر پس از ۵دقیقه پیاده روی صبحگاهی فاصله بین هتل تا استخر محل تمرین ملی‌پوشان از ۸ تا ۱۰ به آب می‌زنند.

جمال چاوشی فر، مهدی انصاری، آرشام میرزایی، احمدرضا جلالی و آریا نسیمی شاد زیر نظر خشایار حضرتی در کمپ تمرینی دبرسن (دومین شهر پرجمیعیت مجارستان) حضور دارند.

۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.