فیروزی: تیم ملی دوومیدانی پنجشنبه عازم قزاقستان است

فیروزی: تیم ملی  دوومیدانی پنجشنبه عازم قزاقستان است
عضو سازمان تیم های ملی فدراسیون دو و میدانی اعلام کرده است که تیم ملی دو و میدانی پنج شنبه هفته جاری به قزاقستان اعزام خواهد شد .

 
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی ؛قاسمعلی فیروزی  اظهار داشت: تیم ملی دو و میدانی با هدف حضور و کسب سهمیه المپیک 2016، پنجشنبه هفته جاری با ترکیب رضا مقدم(پرتاب چکش)، مریم طوسی(200متر)، رضا قاسمی(100متر و 200 متر)، علی خدیور( 200 متر)، سجاد هاشمی(400 متر)، مصطفی ابراهیمی(800 متر)، کیوان قنبرزاده( پرش ارتفاع)، محمدرضا وظیفه دوست(پرش ارتفاع)، محمد ارزنده(پرش طول)، سبحان طاهرخانی(پرش طول)، محمد و محمود صمیمی(پرتاب دیسک)، سجاد مرادی(800 متر) و لیلا رجبی(پرتاب وزنه)در قالب تیم ملی دو و میدانی ایران راهی رقابت های جام کازانف قزاقستان خواهند شد.
 
وی افزود: حامد احمدپور، ایگور پاکلین و پیمان رجبی به عنوان مربی و همچنین عباس فتحی نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم خواهند بود.
 
فیروزی در خصوص همراهی پیمان نصیری، ورزشکار پارالمپیکی رشته دو و میدانی در این سفر تصریح کرد: نصیری سهمیه حضور در رقابت های پارالمپیک ریو را در رشته 1500 متر کسب کرده است و با هماهنگی فدراسیون جانبازان و معلولین و با تقبل هزینه های وی، برای ارزیابی وضعیت آمادگی خود به همراه تیم ملی دو و میدانی اعزام خواهد شد. البته این امر کاملا عادی است چرا که ورزشکاران ناشنوا، نابینا و کم بینا نیز با هماهنگی فدراسیون های مربوطه در رقابت های داخلی نیز شرکت می کنند.
 
 
 
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.