جدال المپیکی های ریو در لیگ جهانی

جدال المپیکی های  ریو در لیگ جهانی
گروه B1 لیگ جهانی والیبال که ایران در هفته نخست مسابقات باید در آن به جدال با رقبا بپردازد، تنها گروهی است که تمام تیم های آن جواز حضور در المپیک 2016 ریو را کسب کرده اند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی سطح یک بیست و هفتمین دوره لیگ جهانی والیبال با حضور ۱۲ تیم فرانسه، ایتالیا، استرالیا، روسیه، آمریکا، برزیل، ایران، آرژانتین، صربستان، بلغارستان، بلژیک و لهستان از 27 خرداد تا 13 تیرماه پیگیری می‌شود.
تیم های ایران، آرژانتین، آمریکا و برزیل در هفته نخست این رقابت ها در گروه B1 با یکدیگر رقابت خواهند کرد که کسب سهمیه بازی های المپیک 2016 ریودوژانیرو تنها نکته مشترک این چهار تیم است که کیفیت و هیجان مسابقات را بیش از سایر گروها ها خواهد کرد.
آرژانتین در رقابت های انتخابی قاره ای، برزیل به عنوان میزبان و آمریکا با کسب قهرمانی در جام جهانی جواز حضور در المپیک را کسب کرده اند و تیم ملی والیبال ایران هم هفته گذشته  این افتخار را در رقابت های انتخابی المپیک توکیو به دست آورد.
این تیم ها تابستان ٢٠١٦ یک بار دیگر باید در ریو به مصاف هم بروند اما این بار در میدان المپیک این رویارویی اتفاق خواهد افتاد.
نخستین دیدار لیگ جهانی سال 2016 ساعت 14 و 45 دقیقه به وقت برزیل و  21 و 40 دقیقه به وقت ایران در روز پنج شنبه ۲۷ خرداد برگزار می شود که تیم ملی والیبال برزیل میزبان تیم ملی والیبال ایران است.
برچسب ها: والیبال، لیگ جهانی، هفته نخست

۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.